اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان خبر داد

اجرای 32 پروژه از طریق نظام جامع مالیاتی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: طرح نظام جامع مالیاتی شامل 32 پروژه است که این پروژه‌ها در استان زنجان نیز اجرایی می‌شود.

اجرای 32 پروژه از طریق نظام جامع مالیاتی در زنجان

اکبر قاسم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ دستاوردها و فعالیت‌های اداره کل امور مالیاتی استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی طرح جامع مالیاتی و ارزش افزوده در غرفه ویژه دستاوردهای دولت صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص میزان عوارض واریزی به شهرداری‌ها نیز در این نمایشگاه انجام می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح افزایش ارزش افزوده در کشور از سال 87 خاطرنشان کرد: در استان زنجان تا کنون 57 میلیارد تومان به شهرداری‌ها در این زمینه ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه این میزان باید برای حمایت از سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود، یادآور شد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضروری است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

قاسم‌زاده از برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور فعالان اقتصادی و صاحب نظران در زمینه فرهنگ سازی مالیاتی خبر داد و گفت: این نشست‌ها در طول برگزاری نمایشگاه دولت مهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای طرح جامع مالیاتی در نمایشگاه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح جامع مالیاتی شامل پنج طرح اساسی است که در کشور اجرایی می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از اجرای نظام یکپارچه مالیاتی خبر داد و افزود: زیر ساخت منابع انسانی و مدیریت طرح صاحبان منافع از دیگر طرح‌های مورد توجه نظام مالیاتی است.

این مسئول با بیان اینکه طرح نظام جامع مالیاتی شامل 32 پروژه است، عنوان کرد: پروژه‌های مختلفی از جمله طراحی و اجرای ارائه شماره اقتصادی به مودیان، پیاده سازی نظام یکپارچه مالیاتی و شناسایی و ارائه آمارهای لازم از جمله پروژه‌های مذکور به شمار می‌رود.

قاسم‌زاده با اشاره به استاندارد سازی فرآیندهای مالیاتی در قالب نظام جامع مالیاتی تصریح کرد: تدوین استراتژی و توسعه این نظام از برنامه‌های انجام شده است.

وی از افزایش استفاده از نرم‌افزارهای مالیاتی خبر داد و گفت: تعداد نرم‌افزارهای مورد استفاده از چهار به 33 از برنامه‌های اداره  امور مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه همه سیستم اداره کل امور مالیاتی استان به صورت الکترونیکی است، متذکر شد: خدمات قابل ارائه نیز در این زمینه در نمایشگاه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول