اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

فعال‌سازی نظام مالیاتی با اجرای طرح جامع مالیاتی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: فعال سازی نظام مالیاتی با اجرای کامل طرح جامع مالیاتی محقق می‌شود.

فعال‌سازی نظام مالیاتی با اجرای طرح جامع مالیاتی محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فعال سازی نظام مالیاتی کشور در گرو اجرای کامل طرح جامع مالیاتی است.
وی افزود: اجرایی شدن این طرح بزرگ در واقع مکانیزه شدن روش‌های محاسبه و اخذ مالیات به صورت سیستم‌های نرم‌افزاری قلمداد می‌شود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: با اجرای کامل طرح مذکور در سالی که مزین به سال جهاد اقتصادی است بزرگ‌ترین اقدام در راستای شفاف سازی فعالیت فعالان اقتصادی برای سازمان امور مالیاتی و نیز مهم‌ترین اقدام سازمان در به عینیت رساندن اجرای عدالت مالیاتی برای مؤدیان خواهد بود.
سلیمانی تصریح کرد: مالیات در بین مردم این خطه از کشور ریشه اعتقادی و اجتماعی دارد که این امر موجب شده نظاره‌گر گسترش بیش از پیش فرهنگ مالیاتی و نهادینه شدن آن در بین همه اقشار به ویژه ذینفعان مالیاتی باشیم.
مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: حسن‌نظر، دیدگاه‌های سازنده و بیانات ارزشمند علما و روحانیون معزز نسبت به مالیات در محافل اجتماعی، سبب گسترش فرهنگ مالیات در سطج جامعه می‌شود.
حمید شیخ‌اسدی افزود: خوشبختانه امروزه در استان شاهد فضای تعاملی بین مؤدیان و ادارات امور مالیاتی هستیم.
وی یادآور شد: اهتمام به ایجاد شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی موجب می‌شود تا علاوه بر مشارکت بیشتر در امر پرداخت مالیات از سوی مؤدیان در مقابل نیز اقدامات زیربنایی بیشتری از سوی دولت خدمتگزار برای ارائه خدمت بهینه و سازنده به جامعه صورت پذیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول