اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان قم خبر داد

رشد 15 درصدی اظهارنامه مالیاتی در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: 71 هزار و 934 اظهارنامه تا پایان تیر ماه سال جاری از طریق دفاتر پیشخوان و شبکه اینترنتی تسلیم ادارات امور مالیاتی شده که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

رشد 15 درصدی اظهارنامه مالیاتی در قم

 سعید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اظهارنامه‌های مالیاتی اظهار کرد: بیش از 71 هزار و 934 اظهارنامه از سوی مودیان تا پایان تیر ماه سال جاری از طریق دفاتر پیشخوان و شبکه اینترنتی تسلیم ادارات امور مالیاتی سطح استان شده است.

وی عنوان داشت: 38 هزار و 644 اظهارنامه در بخش مشاغل، 3 هزار و 293 اظهارنامه در بخش اشخاص حقوقی، 3 هزار و 743 اظهارنامه در بخش املاک، هزار و 375 اظهارنامه در بخش ارث و 26 هزار و 266 اظهارنامه در بخش خودرو در چهار ماهه نخست سال جاری دریافت شد که نسبت به مورد مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم با اشاره به استقبال مودیان مالیاتی از اجرای طرح خوداظهاری مالیاتی گفت: این امر با هماهنگی معاون توسعه و منابع انسانی استانداری و مشارکت و همکاری دفاتر پیشخوان استان برای دومین سال محقق شد.

وی ادامه داد: این امر سبب شد درآمدهای مالیاتی استان در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد رشد داشته باشد.

حسنی به خدمات دفاتر پیشخوان اشاره کرد و افزود: خدمات این دفاتر در سال جاری در بخش‌هایی مانند تسلیم اظهارنامه، تکمیل اطلاعات هویتی، اطلاع از سوابق مالیاتی و پرداخت غیرحضوری مالیات انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت دریافت اظهارنامه الکترونیکی و تخصیص شماره اقتصادی برای فعالان اقتصادی گفت: اختصاص شماره اقتصادی برای تمام فعالان اقتصادی ضروری بوده بنابراین تمام مودیان مالیاتی باید با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.tax.gov.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت شماره اقتصادی جدید اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم ادامه داد: افرادی که به این امر اقدام کنند می‌توانند از مزایای خوداظهاری و توافق به عمل آمده برای صاحبان مشاغل برخوردار شوند.

وی عنوان داشت: اخذ نکردن شماره اقتصادی توسط صاحبان مشاغل سبب پذیرفته نشدن خوداظهاری و توافق مالیات عملکرد سال 90 آنها می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول