اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج طلاب از مدیر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی تقدیر ویژه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بسیج طلاب خراسان‌رضوی از اقدامات مدیرخبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در اطلاع‌رسانی اخبار این مرکز تقدیر ویژه کرد.

بسیج طلاب از مدیر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی تقدیر ویژه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جمعی از فرماندهان و مسئولان مرکز بسیج طلاب خراسان رضوی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی از اقدامات و فعالیت‌های مناسب این خبرگزاری در انعکاس سریع اخبار مربوط به فعالیت‌های مرکز بسیج طلاب خراسان رضوی تقدیر نمودند.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: سازندگی معنوی، رسالت حساس و بزرگی است که بر دوش حوزه‌های علمیه، علما و اندیشمندان دینی و روحانیت متعهد در تداوم رسالت انبیاء عظام الهی و حضرات معصومین (ع) سنگینی می‌کند.

اگر چه ظهور انقلاب اسلامی در عصر حاضر زمینه ایفای هرچه بهتر این مسئولیت را فراهم ساخته است، لکن از سوی دیگر حجم دشمنی‌ها در جنگ سخت و نرم، ضرورت تلاش را افزون ساخته است.

در این میان جنگ گسترده و پر شدت رسانه‌ای دشمن در قالب جنگ نرم، بر اهمیت رسانه‌های خودی افزوده است و همراهی تلاش رسانه‌ای با اقدامات سازندگی معنوی برای مقابله مؤثر با جنگ نرم، اتفاق مبارکی است که در تابستان سال جاری، با درک عمیق جنابعالی و سایر اصحاب رسانه در پوشش مناسب خبری طرح بزرگ بسیج سازندگی معنوی طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی رقم خورد و برگ زرین دیگری بر افتخارات سرداران عرصه فرهنگ و معنویت در پایتخت معنوی ایران اسلامی افزود.

به یقین یکی از افتخار آفرینان این عرصه، خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی است که درخواست این مرکز را به شایستگی پاسخ داده و با تدبیر مناسب، خبرنگاران خود را برای انعکاس مناسب اقدامات سازندگی معنوی اعزام نمود و بازتاب گسترده این طرح و رزمایش فرهنگی تبلیغی وارثان انبیاء حاصل این همکاری تحسین برانگیز بوده است.

از این رو بر خود لازم می‌دانیم از همکاری و همراهی خالصانه مدیریت، خبرنگاران و عکاسان آن رسانه وزین تقدیر نموده و دوام توفیقات آن خبرگزاری محترم را در جهت گسترش فرهنگ دینی و تعمیق معنویت تحت رهبری مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان از محضر ذات بی‌همتای ربوبی مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول