اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بسیج بسترساز پیشرفت دوچندان ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان پیشرفت‌های کنونی ایران اسلامی در بخش‌های گوناگون را ناشی از گسترش باور و روحیات بسیج عنوان کرد.

بسیج بسترساز پیشرفت دوچندان ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی صبح امروز در نخستین جلسه شورای قشر بسیج هنرمندان کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج اظهار داشت: تمامی نیروهای مخلص نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب‌های مختلف بسیج ساماندهی و سازماندهی شده و از وجود و توانایی‌های آنها در راستای تحقق اهداف نظام استفاده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین در آذرماه سال 58 به دستور امام خمینی(ره)، تصریح کرد: جامعه بسیجی کشور در طول هشت سال دفاع مقدس با فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها موجب شکست مذبوحانه دشمن شدند و اکنون هم در مقابل دشمنان با تمام وجود ایستادگی کرده و مانع از تحقق اهداف سلطه‌طلبانه آنان خواهند شد.

وی با تاکید بر حضور همه اقشار در عرصه‌های فرهنگی برای مقابله با شبیخون و جنگ نرم دشمنان، اضافه کرد: بسیج امروز شرایط مناسبی را برای حضور حداکثری عموم مردم به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در هر جا که گیری برای ملت و نظام اسلامی به وجود آمده است، بسیج وارد شده و آن را سامان داده است تا جایی که بسیج با ورود به حادثه 18 تیرماه 78 بدون ریختن قطره خونی، مانع از تحقق اهداف آشوبگران شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تاثیر هنرمندان در مقابله با جنگ نرم دشمنان، گفت: بسیج هنرمندان باید در راستای ساماندهی و سازماندهی بیشتر و بهتر هنرمندان با توجه به تاثیرگذاری این قشر در جامعه فعالیت کند.

علیخانی هنر را در کشورهای غربی در سیطره استعمار خواند و افزود: خوشبختانه در ایران اسلامی به برکت بسیج در عرصه‌های گوناگون فعالیت‌های هنری سازماندهی شده که در خدمت نظام، اسلام و قرآن باشد.

وی ساماندهی و بکارگیری گروه‌های هنری در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، قرآن و احکام الهی را مهم‌ترین وظیفه بسیج هنرمندان عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: باید در ساماندهی این قشر قوی و سریع عمل کرد تا دشمنان فرصت پیدا نکنند از هنر به عنوان ابزار ارزشمند با تاثیرگذاری منفی در جامعه استفاده نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم در این جلسه خواستار برنامه‌ریزی بر اساس شرایط زمانی و مکانی شد و این روش را موثر در اجرای مطلوب برنامه‌ها خواند.

قباد میمنت‌آبادی خاطرنشان کرد: هنر و هنرمند از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است که انتقال ارزش‌های اسلام با این روش از تاثیرگذاری بالایی برخوردار خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتقال مطلوب ارزش‌ها به جامعه با انتقال آن به بدنه قشر خود هنرمندان محقق خواهد شد و نیاز است سازمان بسیج هنرمندان به این مقوله توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول