اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب:

همه باید قدردان شایستگی‌های بسیج باشیم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب بر لزوم تعامل و همکاری میان سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: در این تعامل و همکاری باید کرامت و احترام بسیجیان حفظ شود و همه باید قدردان شایستگی‌های بسیج باشیم.

همه باید قدردان شایستگی‌های بسیج باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، فرماندهان سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) و نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج و همچنین فرماندهان نیروی انتظامی و رؤسای کلانتری‌های استان قم به منظور تعامل و همکاری بیشتر در زمینه برقراری امنیت و آرامش در جامعه در سالن همایش شهید اخلاقی ستاد سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) گرد هم آمدند.

جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) در این مراسم اظهار کرد: حفظ امنیت و آرامش در استان مرهون تلاش نیروی انتظامی و همکاری بسیج و سپاه است که باید این همکاری بیش از پیش استمرار داشته باشد.

رضا حافظی با اشاره به اینکه باید از توان و قدرت بسیج نهایت استفاده شود ادامه داد: بسیاری از موفقیت‌هایی که از سوی نیروهای انتظامی و نظامی به دست می‌آید به واسطه زحمات شبانه‌روزی بسیجیانی است که با اخلاص تمام به انجام ماموریت‌های محوله می‌پردازند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این گردهمایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود معنوی در جامعه، ولایت محوری، شهادت‌طلبی، انتظار فرج و مردمی بودن انقلاب اسلامی را عامل تمایز نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام‌های جهان عنوان کرد و گفت: این ظرفیت‌های معنوی در جامعه موجب شده انقلاب اسلامی با تمام توطئه‌های دشمنان در این 33 سال به خوبی به سمت پیشرفت و عدالت پیشروی کرده و دنیا را از این همه پیشرفت‌های خود متحیر کند.

مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعامل و همکاری میان سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: در این تعامل و همکاری باید کرامت و احترام بسیجیان حفظ شود و همه باید قدردان شایستگی‌های بسیج باشیم.

وی با بیان اینکه ترس دشمن از بسیجیان کمتر از دیگر قوای نظامی نظام جمهوری اسلامی نیست اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند از هر موقعیتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند و ما باید با هوشیاری و آمادگی از فرصت‌ها استفاده کرده و نگذاریم که این فرصت‌ها به تهدید تبدیل شود. 

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول