اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-28

دومین کاروان راهیان‌نور سمنان به خوزستان رسید

خبرگزاری فارس: دومین کاروان راهیان‌نور سمنان با حضور مشتاقان شهدای انقلاب به خوزستان رسید.

دومین کاروان راهیان‌نور سمنان به خوزستان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز مسئول دومین کاروان راهیان‌نور شهرستان سمنان با اعلام این خبر افزود: این کاروان به مدت پنج روز به سرزمین‌های نور اعزام شده است.

ابوالقاسم فیض با بیان اینکه 310 نفر در قالب این کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده‌اند، افزود: این تعداد زائر با هفت دستگاه اتوبوس و دو خودروی سبک به استان خوزستان وارد شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر راوی، سه نفر روحانی و پنج نفر مداح این کاروان را همراهی می‌کنند، در عین حال در هر اتوبوس یک امدادگر نیز حضور دارد.

مسئول دومین کاروان راهیان‌نور شهرستان سمنان تصریح کرد: غالب افراد شرکت کننده در این کاروان، اعضای نظام تربیتی صالحین بسیج هستند.

وی با ابراز رضایت از هماهنگی ستاد راهیان‌نور افزود: اتوبوس‌های تهیه شده برای انتقال زائران به مناطق عملیاتی مطلوب است و پذیرایی زائران راهیان‌نور هم در سطح بسیار مطلوبی انجام می‏شود.

فیض افزود: مسابقه تصویری شهدا، توزیع کارت ختم صلوات و توزیع محصولات فرهنگی از جمله‌ برنامه‌های فرهنگی متعددی بوده که برای زائران در نظر گرفته شده است.

وی در پایان تأکید کرد: اردوهای راهیان‌نور، مؤثرترین برنامه‌ فرهنگی در راستای عمق‌بخشی ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و قطعاً این برنامه ترویج دهنده‌ روحیه ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش فارس، بیش از 70 درصد این کاروان را جوانانی تشکیل می‌دهند که برای نخستین بار توفیق حضور در یادمان‌های دفاع مقدس را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول