اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان:

عملکرد آرزو حکیمی در المپیک لندن رضایت‌بخش بود

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی بانوان آب‌های آرام گفت: از نتیجه آرزو حکیمی رضایت دارم به هر حال او نخستین المپیکش را تجربه می‌کرد و برای موفقیت در این رقابت‌ها فرصت زیادی دارد.

عملکرد آرزو حکیمی در المپیک لندن رضایت‌بخش بود

ویچسلاو یولداشف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با ابراز رضایت از نتیجه حکیمی در المپیک لندن اظهار داشت: وی مطابق پیش‌بینی‌ها نتیجه گرفت؛ او تنها 17 سال سن دارد و با انگیزه‌ای که من از او سراغ دارم قطعاً در آینده موفق خواهد بود.

مربی تیم ملی بانوان آب‌های آرام افزود: قایقی که آرزو حکیمی با آن مسابقه داد نسبت به قایقی که تمریناتش را با آن انجام داد متفاوت بود و تنها چهار روزی که زودتر به لندن رفتیم مهلت داشت تا شرایطش با قایق جدید وفق پیدا کند.

وی ابراز داشت: در 200 متر حکیمی همان رکوردی را به دست آورد که در تهران به آن رسیده بود آن هم با قایق جدید اما نتوانست از گروه خود صعود کند.

یولداشف اظهار داشت: در 500 متر نیز نتیجه خوبی به دست آورد به طوری که رکورد وی در 500 متر 1:57 دقیقه بود اما به نیمه نهایی راه پیدا نکرد در حالی که هفت قایقران در گروه‌های دیگر با زمان بالاتر از دو دقیقه راهی نیمه نهایی شدند، چون آرزو در قرعه بدی قرار گرفته بود و نفرات قدرتمندی در گروهش حضور داشتند.

وی عنوان کرد: سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان جهان و قهرمانی آسیا را در پیش داریم که فکر می‌کنم شاهد نتایج درخشان آرزو حکیمی در این رقابت‌ها باشیم.

مربی تیم ملی بانوان آب‌های آرام تصریح کرد: قایقرانان ایرانی از استعداد و انگیزه خوبی برخوردار هستند، من فکر می‌کنم برای موفقیت باید تجربه بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در همین المپیک آرزو در کنار کسانی رقابت می‌کرد که سالانه در مسابقات زیادی شرکت می‌کنند، او در مقابل آنان هیچ چیزی کم نداشت فقط رقبایش با تجربه‌تر بودند.

آرزو حکیمی به عنوان جوان‌ترین بانوی المپیکی کاروان ورزشی ایران و جوان‌ترین شرکت‌کننده در رشته قایقرانی المپیک لندن از شهر همدان شرکت کرده بود.

 انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول