اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تحقق اهداف فرهنگی، لبیک به رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تحقق اهداف فرهنگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی لبیک به مقام معظم رهبری است.

تحقق اهداف فرهنگی، لبیک به رهبری است

حجت‌‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم با شعار اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار‌های اسلامی و انقلابی در دولت‌های نهم و دهم نهادهای فرهنگی نقش بسیار مهمی داشته‌اند، خاطر نشان کرد: تحقق برنامه‌های فرهنگی و دینی در جامعه با همکاری نهادهای فرهنگی صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حضور پر رونقی در نمایشگاه دولت مهر دارد، اضافه کرد: در طول خدمت دولت‌‌های نهم و دهم فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی صورت گرفته است که باید این فعالیت‌ها به دید عموم گذاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز با اقدامات صورت گرفته به دستورات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف فرهنگی و فرهنگ دینی پاسخ داده‌‌ایم، ادامه داد: حضور در نمایشگاه دولت مهر و نمایش و ارائه عملکرد‌ها گام بزرگی در اطلاع رسانی و آگاه سازی به مردم محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی شاخص‌ترین برنامه‌هایی که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر به نمایش گذاشته می‌شود را اقدامات صورت گرفته در مراکز دینی، مؤسسات و کانون‌های قرآنی برشمرد و افزود: برای پاسخگویی به مسائل مختلف نیز در نمایشگاه حضور داریم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول