اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 6 ماه

هنوز خبری از اجرای بیمه سلامت برای فرهنگیان بازنشسته نیست

خبرگزاری فارس: معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان، گفت: با وجود گذشت شش ماه از سال هنوز خبری از اجرای بیمه سلامت نسبت به فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح کشور نیست.

هنوز خبری از اجرای بیمه سلامت برای فرهنگیان بازنشسته نیست

رضا باغبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اکنون تأمین هزینه‌های درمانی فرهنگیان بازنشسته یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این افراد است، اظهار کرد: فرهنگیان بازنشسته به دنبال بیمه‌ای هستند که تمام هزینه‌های درمانی آنها را پوشش بدهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فرهنگیان بازنشسته 90 درصد از هزینه‌های درمانی را خودشان پرداخت می‌کنند و تنها حدود 10 درصد از هزینه‌های دارو، درمان و ویزیت پزشک این افراد و خانواده‌های آنها توسط بیمه‌های درمانی پرداخت می‌شود.

معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان، تصریح کرد: مصوب شده تا حدود 6 هزار میلیارد تومان برای بیمه سلامت در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد.

باغبانی تاکید کرد: برای مثال بیمه آتیه‌سازان خدمات آن چنانی به فرهنگیان بازنشسته ارائه نمی‌دهد و عنوان این نوع بیمه را باید به آتیه سوزان تغییر داد.

وی افزود: فرهنگیان بازنشسته به دنبال بیمه‌ای هستند که در زمان بیماری برای تأمین هزینه‌های درمانی خود دغدغه‌ای نداشته باشند و دولت باید به دنبال اجرای چنین بیمه‌ای برای این افراد باشد.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول