اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

42 نفر از آزادگان فرهنگی همدان تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 42 نفر از آزادگان فرهنگی همدان تقدیر می‌شوند.

42 نفر از آزادگان فرهنگی همدان تقدیر می‌شوند

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به سالروز ورود آزادگان به کشورمان مراسم تجلیل از آزادگان فرهنگی با محوریت آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم از 37 نفر از آزادگان شاغل و پنج نفر از آزادگان بازنشسته با حضور مسئولان و خانواده‌های آنان تقدیر به عمل می‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: در استان همدان به صورت کلی 271 نفر آزاده فرهنگی را داریم که با توجه به تحصیلات آنان در قسمت‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله برنامه منسجمی برای تقدیر از آزادگان آموزش و پرورش برگزار می‌شود که امسال به دلیل ماه رمضان این برنامه به صورت ناحیه‌ای و شهرستانی برگزار می‌شود.

حسنی‌محتشم یادآور شد: از آن جایی که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های بعدی از مهم‌ترین ارزش‌های ما محسوب می‌شود در این راستا آموزش و پرورش از خانواده‌های آزادگان دیدار و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد: در برنامه‌های مختلف و به مناسبت‌های گوناگون از آزادگان دعوت می‌شود تا خاطرات و تجارب ‌آنان در مدارس برای دانش‌آموزان عنوان شود تا این ایثارگری و رشادت‌ها از اذهان نسل سوم انقلاب پاک نشود.

وی به اجرای طرح راویان در مدارس اشاره و عنوان کرد: هر ساله در هفته دفاع مقدس طرح راویان در مدارس با حضور آزادگان اجرا می‌شود که امسال نیز این طرح را در هفته دفاع مقدس ادامه خواهیم داد.

حسنی‌محتشم در پایان سخنانش گفت: برای فرزندان آزادگان و فرزندان شاهد و همچنین جانبازان بالای 49 درصد که جامعه هدف ما در آموزش و پرورش هستند امتیازات خاصی از جمله ثبت‌نام آنان در مدارس شاهد بدون هیچ هزینه و در اولویت قرار دادن آنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول