اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار امیدیه:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در امیدیه تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار امیدیه گفت: رشته‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان به‌منظور ایجاد زمینه‌های اشتغال، تقویت شود.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در امیدیه تقویت شود

حسن لامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در امیدیه اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند نیاز آموزشی خود را به‌منظور برنامه‌ریزی به فنی و حرفه‌ای ارائه و برای ترغیب جوانان همکاری کنند.

وی با اشاره به بازدید اخیر از مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان افزود: در بازدیدی که به همراه مسئولان از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای داشتیم، امکانات و تجهیزات همچنین نحوه اجرای دوره‌های آموزشی مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت.

فرماندار امیدیه در ادامه از عملکرد مرکز در فراهم کردن امکانات آموزشی و ارائه دوره مهارتی تقدیر کرد و گفت: با توجه به تأکید رئیس جمهور به افزایش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در کشور همچنین ایجاد انگیزه در جوانان باید این مرکز در شهرستان تقویت شود.

وی اضافه کرد: با تقویت رشته‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان می‌توان زمینه‌های اشتغال مؤثر و قابل توجهی را در منطقه فراهم و به تدریج بیکاری را حذف کرد.

لامی‌زاده در پایان با اشاره به اینکه همه تلاش مسئولان این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و پیشرفت بخش‌های مختلف شهری است، عنوان کرد: شهرستان امیدیه با وجود زمینه‌های موجود و زیرساخت‌های مؤثر اشتغال باید مورد حمایت بیشتر مسئولان برای اختصاص اعتبار قرار گیرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول