اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی مراکز خوزستان

آموزش فنی و حرفه‌ای هفتکل خوش درخشید

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هفتکل گفت: در ارزیابی مراکز خوزستان این اداره موفق به کسب دو رتبه بر‌تر شده است.

آموزش فنی و حرفه‌ای هفتکل خوش درخشید

ابراهیم اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل با اشاره به ارزیابی سازمان فنی و حرفه‌ای استان از مراکز زیر پوشش که همه ساله انجام می‌شود، اظهار داشت: در ارزیابی انجام شده سال 1390 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هفتکل توانست در بخش برادران و خواهران رتبه‌های ممتازی کسب کند و برای شهر خود افتخار آفرینی کند.

وی افزود: این اداره در بین مراکز خواهران رتبه نخست و در بین مراکز برادران رتبه سوم را کسب کرده است.

او ادامه داد: رتبه به دست آمده برای مرکز خواهران از بین 15 مرکز بوده که مراکز آبادان، خرمشهر، دزفول، شوشتر و آغاجاری به ترتیب در رتبه‌های بعدی این ارزیابی قرار دارند و مرکز برادران هفتکل نیز پس از مرکز غدیر اهواز و مرکز شادگان رتبه سوم خوزستان را در بین 29 مرکز به خود اختصاص داده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای هفتکل جامعه هدف این سازمان را جوانان دانست و گفت: همه جوانان جویای کار برای فراگیری مهارت و حرفه‌های مورد علاقه به مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

اسدی اضافه کرد: هم اکنون رشته‌های مورد نیاز برای اشتغال جوانان در مراکز خواهران و برادران فنی و حرفه‌ای به طور رایگان به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای هفتکل از آموزش29 رشته مهارتی در مرکز آموزشی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 400 کارآموز در مراکز خواهران، برادران و مراکز خصوصی، در حال فراگیری رشته‌های مورد علاقه خود هستند.

به گفته این مقام مسئول، در سال گذشته یک هزار و 412 نفر از جوانان این منطقه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در مراکز برادران، خواهران و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد فرا گرفتند.

وی میزان این آموزش‌ها را 380 هزار و 833 نفر ساعت عنوان کرد و گفت: در این مدت، 352 نفر از جوانان فاقد مهارت و یا کم مهارت در مرکز برادران در رشته‌های برق صنعتی، برق ساختمان، اتومکانیک، برق خودرو و جوشکاری E3، E6، E8 و صنایع دستی و فرش بافی در آموزشگاه دولتی استاد شاگردی زیر پوشش مرکز به فراگیری مهارت‌های مورد علاقه خود پرداختند.

اسدی در ادامه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مرکز خواهران اشاره کرد و گفت: تعداد 317 نفر و به میزان 70 هزار و 472 نفر ساعت در مرکز آموزشی خواهران به حرفه‌آموزی پرداختند. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول