اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار امیدیه:

ایستگاه‌های مطالعه در ادارات امیدیه ایجاد شود

خبرگزاری فارس: فرماندار امیدیه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: به‌منظور ارتقای فرهنگ کتابخوانی، ایستگاه‌های مطالعه در ادارات این شهرستان ایجاد و راه‌اندازی شود.

ایستگاه‌های مطالعه در ادارات امیدیه ایجاد شود

حسین لامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: فرهنگ کتابخوانی در توسعه و پیشبرد اهداف متعالی جامعه بسیار مؤثر است، به همین خاطر باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی افزود: این امر ابتدا باید از خانواده آغاز و سپس در دیگر بخش‌های اجرایی جامعه اجرا و نهادینه شود.

فرماندار امیدیه با بیان اینکه توسعه کتابخانه‌های عمومی و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از اولویت‌های فرهنگی شهرستان امیدیه است، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید ایستگاه‌های مطالعه کوچکی را در سطح ادارات برای ساعات بیکاری کارمندان و همچنین مراجعه کنندگان ایجاد کنند تا بتوان در فرصت‌های کوتاه نیز فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را گسترش داد.

وی اضافه کرد: ترویج این فرهنگ به مراتب، پیشرفت دیگر بخش‌های فرهنگی و اجتماعی را رقم می‌زند و این مهم به شکوفایی استعدادهای نسل جوان کمک شایان توجهی می‌کند.

لامی‌زاده در پایان با تقدیر از تعامل مطلوب دستگاه‌های اجرایی شهرستان اظهار کرد: امیدواریم با تحقق این ایستگاه‌های مطالعه بتوان گامی مؤثر در گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در شهرستان برداشت.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول