اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت در دماوند برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت، نمایشگاه بزرگ دستاوردها و عملکرد دولت خدمتگزار و عدالت‏محور در شهرستان دماوند برگزار می‏شود.

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت در دماوند برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز فرماندار شهرستان دماوند در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه هفته دولت در شهرستان دماوند، اظهار داشت: به پاس قدردانی از شهدای دولت مخصوصا شهیدان رجایی و باهنر و همچنین و به منظور ارائه تصویری از دستاوردها و اقدامات دولت‏های نهم و دهم با همکاری مجموعه دستگاه‏های شهرستان نمایشگاه برگزار می‏شود.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر از شهید رجایی به‌عنوان اسوه تقوی و خدمت و از شهید باهنر به‌عنوان انسانی فکور یاد کرد و اظهار داشت: این شهدای گرانقدر که مورد کینه منافقان قرار گرفتند با هدف خدشه در حرکت عظیم ملت ایران به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: اگرچه از دست دادن این دو شهید بزرگوار غم و اندوه فراوانی به همراه داشت اما موجب استحکام و تقویت هر چه بیشتر پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

فرماندار شهرستان دماوند برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در طول هفت سال سپری شده از عمر دولت‏های نهم و دهم را فرصت بسیار خوبی در جهت بیان اقدامات و عملکرد دستگاه‏ها در ارائه خدمات بیشمار به مردم دانست.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه می‏تواند نمادی از اقدامات بسیار ارزشمند دولت را در سطح شهرستان به نمایش بگذارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند عملکرد و اقدامات دولت احمدی‏نژاد را بی‏سابقه دانست و تصریح کرد: 31 عنوان خدمت بزرگی که در این دولت به مردم ارائه شد، در طول دولت‏های بعد از انقلاب اسلامی بی‏سابقه بود و هر کدام منشأ خدمات و خیرات برای مردم بوده است.

وی اقداماتی که در جهت مقابله با تحریم‏ها، رشد و تعالی اقتصادی همچون بهینه‏سازی مصرف سوخت، هدفمندسازی یارانه‏ها، توسعه کشاورزی، مسکن مهر و ایجاد فرصت‏های شغلی را از عناوین خدمات مهمی که توسط دولت ارائه شده ارزیابی کرد.

قاسمی‏فرزاد افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشات و دیدارها بر عملکرد مثبت دولت تأکید دارند و این نشان‏دهنده اقدامات و عملکرد دولت در جهت ارائه خدمت صادقانه به مردم است.

فرماندار شهرستان دماوند هدف از برگزاری نمایشگاه را تعالی بخشیدن به اقدامات و در جهت تنویر افکار عمومی دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد شور و نشاط و امید بین مردم در شهرستان دماوند برگزار می‏شود.

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت خدمتگزار در شهرستان دماوند از چهارم تا هشتم شهریور ماه در سالن جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند برپا خواهد شد و بازدید برای عموم از ساعت 9 تا 15 روزهای ذکر شده آزاد است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول