اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار خبر داد

افتتاح 3 پروژه عمرانی هم‌زمان با هفته دولت در بهار

خبرگزاری فارس: شهردار بهار از افتتاح سه پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان بهار خبر داد.

افتتاح 3 پروژه عمرانی هم‌زمان با هفته دولت در بهار

علی‌اصغر شیری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اتمام طرح ساماندهی‌ ورودی‌های شهر بهار همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: یکی از اقدامات عمرانی شهرداری بهار در سال جاری ساماندهی و جدول‌گذاری محورهای ورودی شهر از سمت میدان نیایش و پلیس راه به سمت شهر بهار است.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر بهار شامل جدول‌گذاری، احداث مسیر کندرو، زیرسازی و مخروط‌‌ریزی است، اضافه کرد: اعتبار این طرح بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که در هفته دولت به اتمام می‌رسد.

به گفته شهردار بهار، استفاده از مصالح مرغوب، استفاده از سنگ هلیا برای امر جدول‌گذاری از جمله شاخصه‌های طرح ساماندهی ورودی‌های این شهر است.

وی با اشاره به افتتاح کمپینگ در پارک لاله نیز ابراز کرد: این طرح شامل جدول‌گذاری، محوطه‌سازی، نصب آلاچیق و احداث سرویس بهداشتی است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

شیری به پروژه شهربازی شهر بهار اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح نیز آماده بهره‌برداری است، گفت: با توجه به نظارت‌های مستمر سیستم استاندارد بر شهربازی‌ها، در صورت تأیید این مکان توسط اداره استاندارد، به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در هفته دولت در شهر بهار سه پروژه به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد، اعتبار این سه پروژه را بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول