اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان هرسین خبر داد

افتتاح 120 پروژه در هرسین در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان هرسین گفت: شروع عملیات چهار خط کردن جاده پلیس راه به هرسین با اعتبار اولیه 3 میلیارد تومان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان هرسین است.

افتتاح 120 پروژه در هرسین در هفته دولت

بهمن قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آغاز هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت با شهادت دولتمردانی چون شهید رجایی و باهنر شکل گرفت تا فرصتی شود که دستاوردهای نظام در این هفته برای مردم عنوان شود.

قربانی با اشاره به برنامه‌های جانبی و فرهنگی که در شهرستان هرسین برگزار می‌شود افزود: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، گردهمایی کمیسیون بانوان و... از جمله برنامه‌‌های فرهنگی این هفته است.

وی از افتتاح 120 پروژه در شهرستان هرسین در هفته دولت خبر داد و ادامه داد: افتتاح 20 پروژه کشاورزی با اعتبار 500 میلیون تومان در زمینه‌های آبرسانی، آبیاری قطره‌ای، کانال کشاورزی و...، افتتاح ساختمان بنیاد شهید شهرستان با اعتبار 300 میلیون تومان، از جمله این پروژه‌ها هستند.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: افتتاح سایت BTS در 10 نقطه، افتتاح طرح عمرانی شهری با اعتبار 700 میلیون تومان در زمینه‌های بهسازی پیاده‌روها، ست‌های ورزشی، پارک‌ها، آب‌نما‌ها، آسفالت معابر و ...، افتتاح پروژه 59 واحدی مسکن مهر فرهنگیان از دیگر پروژه‌های مهم هرسین است.

قربانی در پایان گفت: شروع عملیات چهار خط کردن جاده پلیس راه به هرسین با اعتبار اولیه 3 میلیارد تومان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان هرسین است که در هفته دولت کار آن استارت می‌خورد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول