اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی استان قم:

100 تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی استان قم گفت: 100 تیم پزشکی تا پایان امسال برای خدمت‌رسانی در عرصه بهداشت و درمان به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

100 تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام می‌شوند

سید حسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حجم برنامه‌های ابلاغی بسیج سازندگی برای سال جاری عنوان کرد: بسیج سازندگی استان قم در سال جاری بیش از 5 هزار نفر را در قالب اردوهای 15 روزه برای سازندگی و محرومیت‌زدایی ساماندهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در زمینه اردوهای 10 روزه که به همت فرهنگیان و طلاب در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود، استان قم تا پایان امسال 166 نفر را ساماندهی می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی استان قم ابراز کرد: عرصه دیگر کار سازندگی به دانش‌آموزان مربوط می‌شود که در تابستان امسال اعزام اردوهای سازندگی برای این قشر آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اعزام 10 هزار دانش‌آموز به این اردوها برنامه‌ریزی شده است گفت: تحقق این مهم به همکاری آموزش و پرورش در راستای همکاری با بسیج سازندگی نیاز دارد.

فرهادی افزود: دانش‌آموزان در این اردوها با حضور در مدارس در عرصه مرمت و بهسازی در کنار مربیان پرورشی و معلمان خود فعالیت می‌کنند. یکی دیگر از عرصه‌های فعالیت بسیج سازندگی به کارگیری حلقه‌های صالحین در خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که در این زمینه نیز برای شرکت 8 هزار و 177 نفر برنامه‌ریزی شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان قم بیان داشت: اعزام 100 تیم بسیج جامعه پزشکی به روستاهای محروم و خدمت‌رسانی در عرصه بهداشتی و درمانی از دیگر فعالیت‌هایی است که در طول سال انجام می‌شود.

وی گفت: فعالیت دیگر بسیج جامعه پزشکی به ویزیت رایگان بیماران نیازمند است که این کار نیز به طور مستمر توسط پزشکان بسیجی در مطب‌های خود انجام می‌شود.

فرهادی به کارگیری جوانان متخصص بسیجی در طرح‌های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، برگزاری همایش خیرین در عرصه‌های سازندگی و برگزاری همایش فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی استان قم در سال جاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال حدود 40 درصد برنامه‌های ابلاغی انجام شده و رایزنی‌ها برای ایجاد عرصه‌های جدید فعالیت بسیج سازندگی در استان قم ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان قم با اشاره به توافق سه جانبه بسیج سازندگی، معاونت برنامه‌ریزی استانداری و مسئولان دستگاه‌ها خاطر نشان کرد: اگر اعتبارات پروژه‌های استانی جذب شود، می‌توان با کمترین هزینه و بهترین کیفیت این پروژه‌ها را در قالب طرح‌های خدمت‌رسانی انجام داد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول