اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد

شرکت 1500 بسیجی از فارس در عرصه سازندگی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: بیش از یک‌هزار و 500 بسیجی سپاه ناحیه ثارالله شیراز در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی شهری و روستایی شرکت فعال داشته‌اند.

شرکت 1500 بسیجی از فارس در عرصه سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، منصور میرزائیان پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی از جان و مال خود گذشته و عاشورائی و محرمی عمل کرده‌اند.

میرزائیان خاطرنشان کرد: دشمن در برابر پیشرفت‌های مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی مات و مبهوت شده و با انواع ترفندها قصد جلوگیری از توانمندی‌های جمهوری اسلامی را دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، گفت: سپاه ثارالله شیراز برای حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌های سازندگی، تمام برنامه‌های خود را حول محورهای امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه سپاه ثارالله شیراز تصریح کرد: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تسریع در روند سازندگی و محرومیت‌زدایی، توسعه فعالیت‌های تربیتی و اخلاقی در قالب طرح حلقه شجره طیبه صالحین از جمله برنامه‌های سپاه ثارالله شیراز است.

میرزائیان بیان داشت: برگزاری مسابقه‌های ورزشی، قرآنی، اردوی زیارتی، خدمات‌دهی به بسیجیان، کارگاه علمی و پژوهشی، ارتباط و تعامل با نخبگان بسیجی، تجلیل از ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، ساخت مقر حوزه و پایگاه‌های مقاومت و سالن تیراندازی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این ناحیه است.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، به ویژه اداره‌ها، نهادها و مراکز آموزشی نهادینه شود، افزود: برای مقابله با جنگ نرم باید از روش‌های سنتی دوری کرده و تمام برنامه‌های خود را متناسب با شیوه‌های جدید و مدرن ارائه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، توانمندی‌های بسیج در قالب برپایی نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول