اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

بسیج سازندگی 3 مدرسه در بوکان احداث می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: امسال سه مدرسه توسط بسیج سازندگی بوکان احداث می‌شود.

بسیج سازندگی 3 مدرسه در بوکان احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و پشتیبانی طرح هجرت سه در بوکان که در فرمانداری بوکان ترتیب یافت، اظهار داشت: طرح هجرت سه در چارچوب ترویج خدمت‌رسانی به مناطق محروم اجرا می‌شود و تابستان، فرصت خوب و مناسبی برای برنامه‌ریزی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، شناسایی و عملیاتی‌کردن استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: سپاه علاوه بر صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن، در زمینه فعالیت‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز تلاش مستمر دارد.

عباسی غنی‌سازی اوقات فراغت در عرصه‌های سازندگی، ایجاد فضای مناسب برای یادگیری بهتر و انجام فعالیت‌های گروهی، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش، رفع محرومیت از چهره مناطق محروم و دورافتاده و توسعه امنیت پایدار در منطقه را از جمله اهداف فعالیت‌های بسیج سازندگی عنوان کرد.

وی ادامه داد: امسال، سه مدرسه توسط بسیج سازندگی بوکان احداث و 11 مدرسه دیگر نیز مرمت و بهسازی می‌شود.

عباسی افزود: ایجاد فرهنگ کار، تقویت روحیه تعاون و آشناسازی دانش‌آموزان بسیجی با مسایل غیر تئوری در جامعه و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت جمعیت دانش‌آموزی سرلوحه برنامه‌های مسئولان بسیج سازندگی است و تاکنون نتایج مثبت و واقع‌بینانه‌ای در این رابطه دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی باید حرکت‌های جهادی و فرهنگ بسیجی در سطح جامعه نهادینه شود، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش‌های جهادگونه گروه‌های جهادی اقدامات مناسبی در مناطق روستایی و محروم صورت گرفته است.

عباسی اظهار داشت: بسیج سازندگی و تلاش‌های گروه‌های جهادی امری مناسب برای رفع نیازهای مناطق محروم روستایی و ماندگاری روستاییان در مناطق روستایی است.

فرماندار بوکان رسم جهاد و هجرت را از خودگذشتگی دانست و تصریح کرد: انقلاب واقعی به دنبال نام و نشان از خود نیست و فقط به خدمت‌رسانی بی‌منت به محرومان و رشد و تعالی خود می‌اندیشد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول