اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار سمنان:

مدیریت جهادی بسیج در سازندگی جامعه استفاده شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و ورزشی شهردار سمنان گفت: باید از مدیریت جهادی بسیج در سازندگی جامعه بهره برد تا کارها با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.

مدیریت جهادی بسیج در سازندگی جامعه استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی ظهر امروز در دومین همایش شهرداران افتخاری که با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهر سمنان در سالن اجتماعات شهرداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از فعال کردن شهرداران افتخاری، تعامل دو جانبه و استفاده از توان بی‌نظیر بسیج در سازندگی شهرستان است.

معاون فرهنگی و ورزشی شهردار سمنان به تبیین مدیریت شهری از جنبه‌های گوناگون پرداخت و به معضلات این نوع مدیریت، از جمله وجود قوانین گوناگون و متناقض در بعضی از موارد اشاره کرد.

مهدی خراسانیان، شهردار سمنان نیز هدف از اجرای همایش را یاری رساندن فرماندهان پایگاه‌های بسیج به مدیریت شهری عنوان کرد.

شهردار سمنان، شهرداری را پیشانی و تابلوی شهرستان و آیینه خدمت‌رسانی نظام به مردم دانست و اظهار داشت: آراستن این پیشانی و رفع نواقص آن وظیفه بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان نیز گفت: اهداف بسیج و شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم مشابه است و مردم از بسیجیان انتظار دارند که به رفع مشکلات عمومی آنها نیز توجه کنند.

علی‏نقی همتی به لزوم ارتباط مستمر شهرداران مناطق و فرماندهان پایگاه‌ها اشاره کرد و افزود: ساختن محله‌ای بدون مشکل به کمک بسیجیان و تلاش شهرداری در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

یکی از کارشناسان امور شهری نیز با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون با نکات مثبت و منفی در مدیریت شهری و جامعه مواجه بوده‌ایم، افزود: یکی از معضلات عظیم مدیریت جامعه، عدم استفاده از تفکر و توان بسیج است.

علی کردی ثبت واقعه و پیگیری واقعه را دو وظیفه اصلی شهرداران افتخاری دانست و گفت: بسیج می‌تواند راه‌حل‌هایی را در جامعه مطرح کند که سایر سازمان‌ها قادر به این کار نیستند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول