اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی خلخال:

16 هزار نفر روز برنامه بسیج سازندگی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال گفت: امسال بیش از 16 هزار و 500 نفر روز برنامه در قالب بسیج سازندگی و طرح‌های هجرت سه در شهرستان خلخال اجرا می‌شود.

16 هزار نفر روز برنامه بسیج سازندگی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا خسروی در مراسم افتتاح طرح هجرت سه شهرستان خلخال که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان در مدرسه ایثار خلخال برگزار شد، اظهار داشت: امسال با توجه به مطالبه و درخواست اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان ظرفیت پذیرش و توسعه برنامه‌های بسیج سازندگی را 20 درصد افزایش داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در طرح هجرت سه که از آغازین روزهای تابستان آغاز شده است و به سرعت تا نیمه دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت شرکت‌کنندگان علاوه بر مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از برنامه‌های معنوی و ارزشی بسیج نیز استفاده می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال تعمیر و بهسازی مدارس و همچنین زیبا‌سازی فضاهای آموزشی، مهارت‌آموزی در مشاغل مختلف و همچنین حضور آگاهانه در برنامه‌های فرهنگی ـ معنوی را از عمده هدف‌های اجرای طرح هجرت سه برشمرد و گفت:‌ ما در سال‌های اخیر در یک حرکت مفید و موثر توانسته‌ایم هم برای دانش‌آموزان و هم دانشجویان طرح‌های مختلفی را پیش‌بینی کنیم تا در یک فراغت کامل بتوانند در اجرای این طرح‌ها یاریگر بسیج سازندگی باشند.

خسروی یادآور شد: برای دانشجویان نیز در عرصه مسجد‌سازی، غسالخانه‌سازی، ساخت خانه عالم، ساخت خانه برای محرومان و همچنین طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی به شکل مشارکتی اقدامات لازم انجام شده است.

این مسئول تاکید کرد: بسیج به عنوان یک نیروی ایثارگر در دوران جنگ و بدنه فعال در عرصه عمرانی و سازندگی کشور توانسته است کارنامه موفقی را در چند سال اخیر از خود به یادگار بگذارد که عمده فعالیت عمرانی بسیج نیز معطوف به مناطق روستایی و محروم بوده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال ادامه داد:‌ ما با بهره‌گیری از فرصت ایام فراغت جوانان و نوجوانان تلاش می‌کنیم این فعالیت‌ها را به ثمر بنشانیم تا مبادا دشمن از فرصت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ما برای بهره‌برداری از مطامع و آرزوهای خود سوء استفاده کنند.

 خسروی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما اگر بتوانیم در غنی‌ کردن اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی درست و دقیقی را داشته باشیم که متناسب با علایق و سلایق نسل آینده باشد در حقیقت در برابر هجمه‌های فرهنگی استکبار سد مستحکمی ایجاد کردیم تا از غفلت احتمالی به نفع خود سوء استفاده نکنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول