اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

جوانان بیشتری جذب بسیج سازندگی شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در برهه کنونی ضروری است تا جوانان بیشتری جذب بسیج سازندگی شوند.

جوانان بیشتری جذب بسیج سازندگی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان صبح امروز با هدف بررسی وضع اردوهای جهادی، از طرح‏‌های هجرت شاهرود بازدید کرد.

علی استادحسینی در این بازدیدها که فرمانده سپاه شاهرود و مسئول بسیج سازندگی استان سمنان و شهرستان شاهرود نیز وی را همراهی می‏‌کردند، از طرح‏‌های مرمت، زیباسازی و تعمیر تجهیزات مدارس در شاهرود و شهر کلاته‏‌خیج و همچنین کلاس‏‌های آموزشی و فرهنگی بسیج دانشجویی در روستای خیج بازدید کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن تقدیر از فعالیت بسیجیان با تاکید بر ساخت ایرانی آباد و زیبا افزود: بسیج خدمتگزار مردم و از خود مردم بوده و خدمت‏‌رسانی در ذات بسیجیان است و این کارها را از روی خلوص و نه برای دریافت دستمزد انجام می‏‌دهند.

استادحسینی با تاکید بر اینکه عمرانی و آبادانی کشور وظیفه‏‌ای همگانی است، تصریح کرد: همه باید دست در دست یکدیگر داده و برای ساختن ایرانی آباد و سربلند تلاش کنیم و بدانیم که این زحمات نزد خداوند متعال از اجر و ثواب بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با ابراز رضایت از برنامه‏‌های بسیج سازندگی شاهرود گفت: باید تلاش کنیم تا در سال‏‌های بعد با جذب جوانان بیشتر در این طرح از ظرفیت بالقوه آنان برای عمران و آبادانی کشور استفاده کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران مهدیشهر نیز اظهار داشت: لازمه تحقق عدالت اجتماعی، از بین رفتن ناهنجاری‏‌ها و مفاسد اجتماعی است.

خدیجه گلستانی افزود: امام زمان(عج) در حکومت جهانی خود با این مفاسد مبارزه و معضلات جامعه را بر‌طرف می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید در جامعه و خصوصاً در بین بانوان عوامل تعجیل ظهور را بیان کنیم تا مردم آگاهی کامل از آن داشته باشند.

استاد حوزه علمیه خواهران مهدیشهر گفت: زمانی که قائم قیام کند، براساس عدالت حکم می‏‌کند و ظلم و جور در دوران او برچیده خواهد شد و راه‌ها در پرتو وجود حضرت امن و پاک می‌شود.

گلستانی ضمن بیان اهمیت رعایت مسائل اخلاقی به ویژه رعایت حجاب و عفاف افزود: ‌مهم‏‌ترین عوامل گناه و فساد در جامعه، بدحجابی زنان و مردان است.

وی گفت: صدقه دادن و دعا برای سلامتی امام زمان(عج) را فراموش نکنیم و همیشه و در هر حالی توسل و استغاثه به امام زمان(عج) را در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول