اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلکنار در گفت‌وگو با فارس

حضور هفتگی در بابلکنار مازندران برای رفع مشکلات ناکافی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابلکنار گفت: حضور هفتگی در بابلکنار مازندران برای رفع مشکلات ناکافی است.

حضور هفتگی در بابلکنار مازندران برای رفع مشکلات ناکافی است

  حجت‌الاسلام عباس بابائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: نگاه مسئولان به بخش بابلکنار نگاهی منصفانه نیست و مسئولان شهرستان نسبت به این بخش کوتاهی می‌کنند.

  وی با اشاره به اینکه مسئولان بابل تنها هفته‌ای یک ‌بار نماینده اداره مربوطه را برای رفع مشکلات بخش بابلکنار اعزام می‌کنند، افزود: در حال حاضر یکی از رفتارهای رایج برخی از مسئولان بابل، نظارت رایانه‌ای نسبت به بررسی و رفع مشکلات بخش‌ها است.

  بابائیان مشکل گاز، جاده، عدم وجود آب شرب بهداشتی و عدم استقرار دفاتر نمایندگی ادارات را از مشکلات اساسی بخش بابلکنار برشمرد و افزود: بابلکنار یکی از محروم‌ترین بخش‌های بابل در بهره‌مندی از امکانات است.

  وی در ادامه با انتقاد از حضور نیافتن مسئولان ادارات در نماز جمعه بابلکنار بیان داشت: چرا مسئولان برای آشنایی با مشکلات مردم باید با دریافت دعوت‌نامه در نماز جمعه شرکت کنند، آیا در شان مسئولان نظام است که برای حضور در نماز جمعه برای آنها دعوت‌نامه ارسال شود.

  بابائیان تصریح کرد: مدیران تنها اکتفا به اداره و پشت میز نکنند بلکه با حضور در نماز جمعه و مجامع عمومی از نزدیک مشکلات مردم را لمس کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

  این مسئول اذعان داشت: از مسئولان انتظار داریم برخورد مناسبی با مردم داشته و طلبکارانه با آنها برخورد نکنند چرا که مردم ارباب و ولی‌نعمتان این جامعه هستند.

  بابائیان با تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی افزود: دولت کارهای زیربنایی خوبی در کشور انجام داده اما انتظار داریم، مردم بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی از طعم شیرین برکات نظام بهره‌مند شوند و در هفته دولت با افتتاحیه پروژه‌های کلان ملی، حرکت‌های جدیدی در ابعاد اقتصادی داشته باشیم.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول