اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مشکلات روستاهای فهرج رسیدگی شد

خبرگزاری فارس: مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان فهرج با حضور فرماندار این شهرستان و امام جمعه بررسی و برای رفع آن برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

مشکلات روستاهای فهرج رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، نشست اهالی روستای امین‌آباد و الله‌آباد با حسین زین‌الصالحین فرماندار فهرج و حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه، اهالی مهم‌ترین مشکلات روستا را نبود آب آشامیدنی، نداشتن شبکه آبرسانی و کاهش افت برق بیان کردند.

همچنین اهالی روستا اعلام کردند در زمینه پرونده‌های خانوار بهداشتی باید به روستای علی‌آباد شهرستان نرماشیر مراجعه کنند که در این زمینه برای دریافت خدمات بهداشتی با مشکل روبه‌رو هستند.

فرماندار فهرج در این جلسه برای پیگیری مشکلات این روستا قول مساعد داد و با هماهنگی که با رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی صورت گرفت به اهالی روستا قول مساعد داد تا در چند روز آینده با پیگیری بخشدار مرکزی فهرج مشکل آب آشامیدنی این روستا حل شود.

همچنین کار ساخت مسجد روستای امین‌آباد با اعتبار 30 میلیون ریال اعتبار اولیه آغاز شد.

این مسجد در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 متر مربع و با زیربنای 360 متر مربع احداث می‌شود که اعتبار آن از سوی اداره اوقاف و امور خیریه تامین می‌شود و زمین آن را یک خیر اهدا کرده است.

همچنین در نشست جوانان و ورزش روستای الله‌آباد با مسئولان فهرج کمبود آب، کمبود ترانس برق و کاهش افت ولتاژ برق که منجر به سوختن وسایل سردکننده از جمله یخچال و کولر شده و مشکل روشنایی معابر از مهم‌ترین مشکلات این روستا بیان شد.

فرماندار فهرج در این جلسه علت کمبود آب را استفاده بی رویه و غیر اصولی بیان کرد و گفت: به زودی مشکل روشنایی و کاهش افت ولتاژ برق برطرف می‌شود.

زین‌الصالحین در ادامه بر حضور و مشارکت جوانان برای آبادانی روستاها تاکید کرد و  500 هزار  تومان برای انجام فعالیت‌های ورزشی در این روستا اختصاص داد.

خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج نیز از اختصاص 30 میلیون تومان برای تکمیل مسجد جامع فهرج خبر داد و گفت: چهار خانه عالم در روستاهای فهرج در حال ساخت است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول