اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس:

حل مشکلات جامعه کاهش زندانیان را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی گفت: در قیاس با سالیان گذشته اقدامات خوبی در زندان‌ها انجام شده که جای تقدیر دارد.

حل مشکلات جامعه کاهش زندانیان را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل روابط عمومی زندان‌های لرستان، ایرج عبدی امروز در بازدید از زندان مرکزی خرم‌آباد گفت: رابطه مستقیمی بین بحران‌های اجتماعی و میزان تراکم زندان‌ها وجود دارد و می‌توان گفت که حل مشکلات جامعه کاهش زندانیان را به همراه دارد.

وی بیان کرد: توسعه آموزش‌های ویژه زندانیان و کارکنان می‌تواند در بهبود کیفیت برنامه‌های فرهنگی تأثیر به سزایی داشته باشد.

عبدی خاطرنشان کرد: در صورتی که از طریق اجرای برنامه‌های ویژه بتوان انگیزه خوب بودن را در زندانیان تقویت کرد می‌شود، به ایجاد تغییرات عمیق و پایدار در رفتار زندانیان نیز امیدوار بود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه از پیگیری مسائل و مشکلات زندان‌ها و تلاش برای برداشتن موانع موجود خبر داد و تأکید کرد: زندانیان و خانواده‌های آنها نیز بخشی از جامعه هستند که لازم است تحت پوشش یک چتر حمایتی قرار گرفته و تلاش شود، آسیب‌هایی را که از ماهیتی تهدید گونه نیز برخوردار هستند را به حداقل رساند.

انتهای پیام/ب30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول