اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابل:

رسانه‌ها پژوهش‌گرانه مشکلات شهرها را انعکاس دهند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بابل گفت: خبرنگاران پژوهش‌گرانه و فنی نسبت به انعکاس و رفع مشکلات شهرها اقدام کنند.

رسانه‌ها پژوهش‌گرانه مشکلات شهرها را انعکاس دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد زاهد پاشا ظهر امروز در مراسم تجلیل از رسانه‌های گروهی بابل اظهار داشت: روز قدس تدبیر بزرگ رهبر کبیر انقلاب در دفاع از کیان اسلامی برای اتحاد و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود.

وی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: اگر مظلومیت ملی را مصداق بدانیم مظلومیتی به اندازه مظلومیت مردم فلسطین نیست و با توجه به اینکه کشورهای غربی شعار احترام به حقوق بشر و کرامت انسان‌ها را سر می‌دهند اما پایبند به این شعار نبوده و همچنان مردم مظلوم فلسطین را زیر فشا ر قرار می‌دهند.

زاهد پاشا تعامل رسانه‌ها با مسئولان دستگاه‌های اجرایی را مهم‌ترین راه پیشرفت و تعالی شهر برشمرد و افزود: با توجه به ویژگی‌های بالقوه‌ای که در شهرستان بابل وجود دارد به دلیل ناعدالتی‌ها و عدم هماهنگی و انسجام بین خبرنگاران این استعدادهای بالقوه تاکنون به بالفعل تبدیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران به جای نگاه معتصبانه نگاه واقع‌بینانه نسبت به مشکلات شهر داشته باشند، بیان داشت: در حال حاضر کم لطفی‌های زیادی از سوی برخی رسانه‌های بابل شاهد هستیم که این رسانه‌ها به جای پرداختن واقع‌بینانه به مشکلات شهر ناعادلانه و تعصبانه به مسایل نگاه کرده و خدمات مسئولان نظام را با نادرستی نقد می‌کنند.

زاهد پاشا تقویت سایت‌های روابط عمومی را یکی از سیاست‌های اصلی فرمانداری بابل برشمرد و تصریح کرد: برای تعامل بیشتر رسانه‌ها با روابط عمومی‌ها با دستور فرماندار بابل سایت‌های روابط عمومی این شهر فعال شده است.

وی اذعان داشت: کمترین انتظار ما از رسانه‌ها این است پژوهش‌گرانه و فنی به مسایل نگاه کرده و نسبت به رفع مشکلات سطح شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول