اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای روابط عمومی سوادکوه:

روابط‌ عمومی‌های اداره‌های سوادکوه تجهیز شوند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای روابط عمومی فرمانداری سوادکوه با اشاره به تشکیل شورای روابط عمومی سوادکوه، گفت: روابط‌عمومی‌های سوادکوه تجهیز شوند.

روابط‌ عمومی‌های اداره‌های سوادکوه تجهیز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، دیانوش سن‌شناس امروز در جلسه شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که از ظرفیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها برای توسعه شهرستان سوادکوه استفاده نمی‌شود، بیان داشت: مشکل عمده روابط عمومی‌های شهرستان سوادکوه تفکر حاکم در مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری سوادکوه با انتقاد از مشخص نبودن جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادهای سوادکوه افزود: بیشتر ادارات و نهادها، مسئول روابط عمومی ندارند و یا در چارت آن، اداره روابط عمومی وجود ندارد.

وی به دو دستورالعمل متناقض برای روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: در یک دستورالعمل به ارتقای روابط عمومی‌ها و در نامه دیگر بر کاهش رتبه آن به عنوان زیر مجموعه دفتر استانداری و فرمانداری اشاره شده بود.

سن‌شناس بر ارتقای روابط عمومی‌ها به اداره کل اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده روابط عمومی‌های استانداری و فرمانداری به اداره کل ارتقا خواهند یافت.

دبیر شورای روابط عمومی فرمانداری سوادکوه بر تفاوت بین روابط عمومی اداره و روابط عمومی مسئول اداره اشاره و یادآور شد: مسئولان روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه اتصال ادارات و نهادها با مردم باید هوشیارانه عمل کنند.

وی با ابراز امیدواری برای افزایش انعکاس اخبار سوادکوه در رسانه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: تشکیل شورای روابط عمومی می‌تواند به توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای و اهداف روابط عمومی‌ها کمک کند.

سن‌شناس خواستار ارتقای جایگاه روابط عمومی در ادارات و نهادهای سوادکوه شد و گفت: همکاری مسئولان ادارات و نهادها و مسئولان روابط عمومی‌ها و خبرنگاران می‌تواند به توسعه فعالیت روابط عمومی‌ها منجر شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول