اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

مسجد قوی‌ترین رسانه برای جامعه اسلامی به شمار می‌آید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز رسانه به عنوان ابزار قدرت برای هر کشوری محسوب می‌شود و مسجد قوی‌ترین رسانه برای جامعه اسلامی به شمار می‌آید.

مسجد قوی‌ترین رسانه برای جامعه اسلامی به شمار می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش ظهر امروز در همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور پرشور مسئولان و مردم در این مراسم اظهار کرد: امروز در سطح جهان رسانه ابزار قدرت به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با تکیه بر رسانه‌های خود به دنبال انحراف افکار عمومی است و می‌خواهد از این طریق بر دنیا سیطره پیدا کند، اما جامعه اسلامی می‌تواند با تکیه بر مساجد به عنوان قوی‌ترین رسانه توطئه دشمن را خنثی کند.

این مسئول ضمن تأکید بر قدرت مساجد در ایجاد ارتباط با مردم ادامه داد: مساجد با محوریت ائمه جمعه در ایجاد ارتباط با مردم موفق عمل کرده است و برای تبدیل شدن به ابرقدرت اسلامی مساجد نقش مهمی خواهد داشت.

مسجد مرکزی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن به شمار می‌آید

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: مسجد به عنوان قوی‌ترین رسانه در سطح جامعه می‌تواند به عنوان مرکزی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش‌آفرینی کند.

آبنوش بیان کرد: با توجه به اینکه مساجد زیر نظر نماینده ولی‌فقیه است، به صورت غیر مستقیم با ولایت فقیه ارتباط دارد.

این مسئول تشریح کرد: مقام معظم رهبری همه سیاست‌های سپاه و بسیج را با محوریت مسجد تعریف کرده‌اند و با توجه به فرمایشات ایشان پیوند بسیج و مسجد باید بیش از پیش تقویت شود.

وی از ائمه جمعه و مسئولان درخواست کرد تا در مسیر توسعه و گسترش برنامه‌های مسجد تلاش کنند و در این مسیر مقدس گام بردارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مسجد را کانون هدایت مردم دانست و افزود: برنامه‌های مساجد اگر به درستی سازماندهی شوند بسیار تأثیرگذار خواهند بود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول