اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور:

ایجاد احساس امنیت از وظایف مشترک پلیس و رسانه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پلیس و رسانه هر دو وظیفه حمایت از یکدیگر را برای پیشگیری از جرم و ایجاد امنیت دارند.

ایجاد احساس امنیت از وظایف مشترک پلیس و رسانه است

سرهنگ محمدحسن امیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: احساس امنیت می‌تواند توسط خبرنگاران نیز در جامعه به وجود آید.

وی افزود: نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی فقط می‌تواند جرائم را به حداقل رسانده و از این طریق امنیت ایجاد کند اما رسانه‌ها زبان گویای نیروی انتظامی هستند و می‌توانند به پیشگیری از جرائم کمک کنند.

عضو شورای تامین نیشابور گفت: پلیس انتظار دارد در عصر ارتباطات از این فناوری و تجهیزاتی که برای ارتقای امنیت و آرامش جامعه موجود است، برای مردم نهایت استفاده را ببرد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: یک اتفاق زمانی در شهرستان کنترل می‌شود که نیروی انتظامی توان بازگو کردن موضوع آن را برای ایجاد احساس آرامش به مردم داشته باشد.

امیری با بیان اینکه تلاش و توان خبرنگاران بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: نیروی انتظامی قدردان زحمات خبرنگاران در ارتقای امنیت نیشابور است.

انتهای پیام/ل30/ط40001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول