اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مطبوعاتی فرماندار مرکز مازندران خبر داد

درج 900 خبر فرمانداری ساری در رسانه‌های مازندران/ فارس پیشتاز اطلاع‌رسانی

خبرگزاری فارس: مشاور مطبوعاتی فرماندار مرکز استان مازندران گفت: در مدت شش ماه اخیر بیش از 900 خبر و گزارش از طریق رسانه‌های مازندران مربوط به فرمانداری ساری منتشر شده است.

درج 900 خبر فرمانداری ساری در رسانه‌های مازندران/ فارس پیشتاز اطلاع‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی رضازاده صبح امروز در نشست‌ فصلی با خبرنگاران مرکز مازندران بیان داشت: خبرنگاران وظیفه‌ای خطیر و مهم را به عهده دارند و این رسالت باید در جهت‌دهی افکار عمومی جامعه در راستای مسائل مهم و برجسته‌سازی نکات حیاتی و حساس روز کشور باشد.

وی ادامه داد: نحوه اطلاع‌رسانی به مردم باید به گونه‌ای باشد که با تنویر به موقع و به جا افکار عمومی، مانع تشویش آنان شود.

مشاور مطبوعاتی فرماندار مرکز استان مازندران گفت: از آنجایی که وقایع، مشکلات و نارسایی‌های مراکز استان‌ها تحت شعاع اخبار دستگاه‌های مختلف استانی قرار می‌گیرد اما با هوشمندی و درایت شما خبرنگاران و از طرفی با رسانه‌ای بودن سید عباس حسینی‌نژاد فرماندار ساری، اخبار این نهاد حکومتی به خوبی منتشر شده است.

وی از همکاری و ارتباط تنگاتنگی که خبرنگاران با فرمانداری شهرستان ساری داشته‌اند تقدیر کرد و اظهار داشت: در مدت شش ماه اخیر بیش از 900 خبر و گزارش از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌های، فارس، ایرنا، مهر، ایسنا، ایلنا و پایگاه‌های خبری، روزنامه‌های محلی و کثیرالانتشار و هفته‌نامه‌ها مربوط به فرمانداری منتشر شده است.

مشاور مطبوعاتی فرماندار ساری گفت: معتقدم ادارات و سازمان‌ها برای ارتباط و تعامل و جلب مشارکت و همراهی مخاطبان بیش از گذشته به شما خبرنگاران نیازمندند.

رضازاده گفت: اطلاع‌رسانی و بیان اخبار می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت شهرستان داشته باشد.

وی بیان داشت: خبرنگاران اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و مردم هستند و مسئولیت خطیری را در این زمینه برعهده دارند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول