اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبای قم:

تردید کارشناسان و رسانه‌ها را به یقین تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: با تکیه بر توان بازیکنان بومی و جوان و ارائه بازی‌های درخشان تردید کارشناسان و رسانه‌ها را به یقین تبدیل می‌کنیم.

تردید کارشناسان و رسانه‌ها را به یقین تبدیل می‌کنیم

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در دیدارهای برگزار شده در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر تاکنون بازی‌های خوبی انجام داده و همه بازیکنان تیم صبای قم با تمام توان برای موفقیت تیم در لیگ چهاردهم تلاش کرده‌اند.

وی این مسابقات را برای کادر فنی، به منظور سنجش میزان آمادگی بازیکنان صبای قم مثبت ارزیابی کرد و عنوان کرد: در این بازی‌ها، آن چیزی که ما از بازیکنان تیم خواسته بودیم را به خوبی در زمین مسابقه برآورده کردند.

مربی تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و آمادگی برای مصاف با تیم فوتبال ارژن فارس در هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ برتر، از امروز تمرینات خود را با جدیت در سالن شهید حیدریان قم پیگیری می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی صبای قم مطلوب است و از هر نظر به بازیکنان تیم برای موفق ظاهر شدن در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایمان داریم زیرا آنها نفرات خوب و با انگیزه‌ای هستند و به زودی از چهره‌های مطرح لیگ برتر خواهند شد.

باقری اضافه کرد: مطابق آنچه که برنامه‌ریزی کرده بودیم و زمان‌بندی آن نیز کاملا مشخص بود، تمرینات خود را از آغاز کردیم و سعی خواهیم کرد تیمی که تمام نفرات آن بازیکنان شایسته بومی هستند، در لیگ چهاردهم یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

وی عنوان داشت: تردید بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها را نسبت به موفقیت صبای قم با بازیکنان جوان و جویای نام خود در لیگ جدید با ارائه بهترین بازی‌ها برابر تمام تیم‌های لیگ برتری، به یقین تبدیل خواهیم کرد تا نشان دهیم بی‌هدف کار نمی‌کنیم.

مربی تیم فوتسال صبای قم با اشاره به وضعیت تیمش پیش از دیدار حساس روز پنجشنبه با تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس در خانه ابراز کرد: از نظر هماهنگی بین نفرات مشکل خاصی نداریم و یکی از بهترین بازی‌های این فصل را به نمایش می‌گذاریم.

وی یادآور شد: صبای قم در لیگ چهاردهم تیمی جوان و جویای نام اما برای تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر خطرناک خواهد بود و نگاه ما این است که با تمام توان در لیگ برتر به میدان رفته و یکی از رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی را از آن خود کنیم.

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و ارژن فارس در چهارمین هفته چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز پنجشنبه دوم شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول