اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

رسانه‌‌های غرب دروغگوهایی بزرگ هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برای پی‌بردن به دروغ‌های بزرگ رسانه‌ای غرب باید به روز قدس و 22 بهمن نگاه کرد.

رسانه‌‌های غرب دروغگوهایی بزرگ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌‌آبادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با بیان اینکه انحراف‌ها مانند موریانه جامعه اسلامی را می‌خورد، اظهار داشت: باید نسبت به یکدیگر خوش گمان بود و اگر مسلمانی دست به اقدامی زد نسبت به وی گمان نیک ببرید.

وی با بیان اینکه تمسخر کردن دیگران و تبدیل شدن آن به فرهنگ در جامعه امری نادرست است، افزود: قرآن می‌فرماید حق ندارید ملت، قوم، گروه، جمعیت، ملت و فردی را به تمسخر بگیرید شاید از شما بهتر باشند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ساخت مسجد از کم توجهی به امر مسجدسازی در ساختمان و شهرسازی هرمزگان انتقاد کرد و گفت: هرمزگان همچنان با کمبود مسجد مواجه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه همه برای مقابله با این برنامه دشمنان باید وحدت داشته باشیم، تاکید کرد: اعتماد بر رسانه‌های بیگانه و تنظیم برنامه‌ها بر اساس برنامه‌های مغرضانه آنها علیه ملت ایران، تاسف‌بار است و از برخی از کسانی که در این راه حرکت می‌کنند انتظار می‌رود چشمهایشان را باز کنند.

نعیم‌آبادی تاکید کرد: پذیرش خبرهای منتشره از رادیوهای معاند و خبیث عالم موجب بدگمانی و آسیب رسیدن به اشخاص، گروه‌ها و جامعه و موجب پشیمانی می‌شود.

به گفته وی، زمینه بروز بسیاری از جنایات در منطقه توسط رادیوهایی همانند بی‌بی‌سی و کلن پدیده آمد که در این راستا می‌تواند به جنایات واقع شده در سوریه، کودتای 28 مرداد و مسائل عراق اشاره کرد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه عامل مظلوم نمایی صهیونیست‌ها و معرفی فلسطینی‌ها و مسلمانان به عنوان افراد شرور همین‌گونه رسانه هستند، اظهار داشت: در این رسانه‌ها قوی‌ترین و برجسته‌ترین روانشناسان و جامعه شناسان را برای تنظیم اخبار در جهت ایجاد مخرب‌ترین اثرها در کشورها و مناطق هدف خود به کار می‌گیرند.

نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه در نفی رسانه‌های خودی و تبعیت و پیروی از تریبون‌های دزدان جهانی هیچ منفعتی جز ضرر نمی‌توان سراغ گرفت یادآور شد: این‌ها رسانه‌های دزدان سرگردان‌اند.

انتهای پیام/غ20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول