اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

رسانه‌ها به فکر کیفی‌‌تر کردن برنامه‌ها باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور تاکید کرد: خبرنگاران باید برای افزایش کیفی کار خود، رسانه‌های موفق را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند و با بررسی جایگاه آنان عملکرد رسانه‌ای خود را محاسبه کنند.

رسانه‌ها به فکر کیفی‌‌تر کردن برنامه‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نور ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری نور برگزار شد.

امام جمعه نور در این مراسم به نقش پررنگ و تاثیرگذاری اصحاب رسانه بر بسیج عمومی و اطلاع رسانی اخبار دفاع مقدس، ایجاد شور و روحیه حماسی، انتقال دغدغه‌های امام (ره) اشاره کرد و بیان داشت: هر قشر در دوران دفاع سهمی داشت اما سهم قشر خبرنگار بسیار درخشنده و حساس بود.

حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده ابراز داشت: خبرنگاران باید برای افزایش کیفی کار خود، رسانه‌های موفق را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند و با بررسی جایگاه آنان عملکرد رسانه‌ای خود را محاسبه کنند.

وی ابراز داشت: معرفی ظرفیت‌های پیدا و پنهان، ظرفیت‌های علمی، شخصیت‌های برجسته، ظرفیت‌های ورزشی، ظرفیت‌های دینی و تاریخی شهرستان از وظایف خبرنگاران رسانه‌ها در شهرستان است که باید پیگیری شود.

امام جمعه نور با اشاره به اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، بیان داشت: خبرنگاران باید از یک طرف خدمات شایسته مسئولان را به گوش مردم برسانند و مسئولان هم باید در این رابطه به کمک رسانه‌ها بروند.

باقرزاده تصریح کرد: اصحاب رسانه باید به‌دنبال خبریابی باشند و اخبار و ظرفیت‌های پیدا و پنهان شهرستان را اطلاع رسانی کنند.

وی انتقال دغدغه‌ها و به حرکت درآوردن مسئولان برای جذب اعتبارات استانی، امید بخشی به جامعه، تقویت فرهنگ بومی منطقه‌ای و ارزش‌های انقلابی را از وظایف خبرنگاران در رسانه‌های مختلف گروهی دانست و افزود: در این رابطه مسئولیت سنگینی به دوش خبرنگاران شهرستان است.

امام جمعه نور ترویج فرهنگ قناعت، خودباوری و عزت‌طلبی در برابر فشار مستکبران برای کاهش آلام تحریم‌ها را از دیگر وظایف خبرنگاران ذکر کرد و ابراز داشت: برعهده خبرنگاران است تا با قلم و بیان خود به ترویج فرهنگ ارزشی انقلاب و اسلام بپردازند که تاثیرگذاری آن به مراتب فراوان‌تر است.

در آغاز مراسم عبدالقدیر مشایخی فرماندار در سخنان کوتاهی با تقدیر از تلاش فعالان رسانه‌ای در شهرستان، آنان را پل ارتباطی مردم با مسئولان دانست و افزود: خبرنگاران در کنار مسئولان می‌توانند مشکلات مردم را رفع یا کاهش دهند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم که به همت فرمانداری و اداره ارشاد شهرستان نور برگزار شد با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران شهرستان نور تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول