اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

99 پروژه در هفته دولت در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: 99 پروژه با اعتباری بالغ بر 112 میلیارد و 866 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت در سطح شهرستان همدان افتتاح می‌شود.

99 پروژه در هفته دولت در همدان افتتاح می‌شود

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت، آن را بهترین فرصت برای تبیین و تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی دولتمردان در راستای خدمت‌رسانی به مردم دانست.

وی از افتتاح 99 پروژه در سطح شهرستان در هفته دولت خبر داد و افزود: برای این پروژه‌ها 112 میلیارد و 866 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار همدان در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی سه پروژه همزمان با هفته دولت، به معرفی برخی از پروژه‌های افتتاحی پرداخت و گفت: راه‌اندازی خط تولید تراورس بتن با بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از این طرح‌ها است که اشتغالزایی مناسبی برای استان در بر دارد.

وی از افتتاح بهسازی پنج روستا، آبیاری تحت فشار بیش از 248 هکتار، گازرسانی به پنج روستا و احداث آخرین قطعه از باند آزادراه همدان- ساوه در این هفته خبر داد.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به احداث باند دوم همدان ـ سنندج خاطرنشان کرد: افتتاح بیش از یک هزار و 761 واحد مسکن مهر از دیگر پروژه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح بهشت نیز در عید فطر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب، راه‌اندازی دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه بوعلی و... نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی در سطح شهرستان هستند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول