اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل خبر داد

تشکیل 5 کمیته به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در اردل

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از تشکیل پنج کمیته در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

تشکیل 5 کمیته به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی پیش‌ از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: اندیشه و رفتار مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی واقعی مدیران باشد.

وی آگاه‌سازی آحاد مختلف مردم از اقدامات صورت گرفته دولت عدالت‌محور نهم و دهم در نقاط مختلف شهرها و روستاهای این استان را ضروری دانست و افزود: در این زمینه باید با تلاش گسترده تمام مسئولان دستاوردهای دولت نهم و دهم به ویژه در مناطق محروم به نحو مطلوب به مردم اطلاع‌رسانی شود.

خسروی بیان داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم و خصوصاً در مناطق محروم کشور ارائه کرده که در این زمینه باید با یک برنامه‌ریزی جامع و کامل مردم را در جریان کم و کیف امور قرار دهیم. 

فرماندار اردل گفت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم همواره با مردم در طول این سال‌ها تعامل خوبی داشته و مردم باید در برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت حضور پررنگی داشته باشند.

وی از تشکیل پنج کمیته در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد و افزود: کمیته اطلاع‌رسانی و ائمه جمعه با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری، کمیته تبلیغات محیطی و فضاسازی با مسئولیت شهرداری، کمیته برگزاری جشنواره شهید رجایی و ارزیابی و نظارت، کمیته افتتاحیه و امور پشتیبانی و مالی با مسئولیت دفتر فنی فرمانداری و کمیته تبیین عملکرد و خدمات دولت از جمله این کمیته‌ها است.

خسروی تاکید کرد: تمام مسئولان این شهرستان باید برای آگاه‌سازی بیشتر مردم از خدمات انجام گرفته در طول دولت نهم و دهم از تمام امکانات خود استفاده کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول