اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مشترکین آبفای خوزستان:

4 هزار اشتراک راکد در خوزستان جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: معاون امور مشترکین آبفای خوزستان گفت: تاکنون 4هزار اشتراک راکد شناسایی و جمع‌آوری شده و حدود 20 هزار اشتراک بدون مصرف دیگر تا پایان سال جاری جمع‌آوری می‌شود.

4 هزار اشتراک راکد در خوزستان جمع‌آوری شد

غلامرضا عقیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: آمار بسیاری بالایی از اشتراک‌های راکد و بدون مصرف در شهرهای جنگ‌زده استان خوزستان وجود دارد که این اداره در راستای رفع آنها اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این اشتراک‌ها مشکلات زیادی را برای شهروندان مناطق مختلف ایجاد کرده در همین راستا جمع‌آوری آنها می‌تواند کمک بهینه‌ای به رفع مشکلات توزیع آب بین مناطق مختلف کند.

معاون امور مشترکین آبفای استان خوزستان هدف از اجرای این طرح را چنین خواند: جلوگیری از پرت آب، برداشت غیرمجاز و پایداری شبکه از عمده دلایل اجرای این طرح در استان است.

وی تصریح کرد: تاکنون 4 هزار اشتراک راکد شناسایی و جمع‌آوری شده و حدود 20 هزار اشتراک بدون مصرف دیگر تا پایان سال جاری جمع‌آوری می‌شود.

عقیلی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان شهرهای مختلف استان خوزستان است، گفت: در اجرای این طرح 50 درصد بهای حق اشتراک به قیمت روز محاسبه و به صاحبان‌شان برگردانده می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح مذکور مشکل توزیع آب در بسیاری از مناطق بهبود می‌یابد، اضافه کرد: از شهروندان می‌خواهیم در اجرای این طرح، آبفای استان را همراهی کرده و در این زمینه تعامل مطلوبی برقرار کنند.

معاون امور مشترکین آبفای استان خوزستان بیان کرد: اشتراک آب راکد به اشتراکی گفته می‌شود که در مدت یک‌ تا سه سال میزان آب مصرفی آن صفر باشد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل مضاعف مسئولان بتوان در آینده‌ای نزدیک در راستای حذف اشتراک‌های بدون مصرفی در استان به‌ویژه شهرهای جنگ‌زده برآمد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول