اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر شورای فرهنگی و دینی وزارت نیرو

سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان‌وبلوچستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت‌های وزارت نیرو، سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان‌وبلوچستان معرفی شد.

سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان‌وبلوچستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی، با حضور نماینده مشاور وزیر نیرو و رئیس مجمع شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان معرفی شد.

ملک محمد میر نماینده و مشاور وزیر نیرو در این مراسم اظهار داشت: رشد 39 درصدی برخورداری جمعیتی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و بهره‌مندی بیش از 22 درصد جمعیت روستاها از این نعمت بزرگ و رشد 309 درصدی اعتبارات بخش آب روستایی، تأمین اعتبار لازم برای مطالعه و اجرای 15 مجتمع آبرسانی بزرگ روستایی در استان و کسب موفقیت‌های بزرگ کشوری و استانی را از مهمترین فعالیت‌های دوران تصدی خود در شرکت عنوان کرد.

در ادامه حجت‌السلام لشکری‌پور دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت‌های وزارت نیرو در استان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فعالیت‌های انجام شده در بخش آب آشامیدنی در استان، خدمت به مردم و توجه به مسائل فرهنگی و دینی را از مهمترین و بارزترین فعالیت‌های انجام شده در این شرکت عنوان کرد.

نصراله چاری سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز اظهار داشت: ‌از مهمترین برنامه‌های کاری ما در شرکت، تحقق شعار سال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تحقق شعار وزارت نیرو کاهش هزینه‌ها، سرعت در اجرا، شفاف‌سازی، بهره‌وری نیروی انسانی، تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به مردم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 30 درصد مردم روستایی استان از این نعمت بی‌بهره هستند، گفت: خدمت به مردم، مشتری‌مداری و توجه به مردم و پاسخگویی مناسب و شایسته به مردم از دیگر اولویت‌های کاری است و از معاونان، مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت خواست تا ضمن احترام به ارباب رجوع با برخورد شایسته و بدون فوت وقت در چارچوب قوانین و مقررات به کارهای آنها رسیدگی شود.

وی ارتباط با رسانه‌های جمعی را از دیگر اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: مردم باید بدانند که چه کارهای برای پیشرفت و آبادانی استان و محل سکونت آنها صورت گرفته که این امر تحقق نخواهد یافت مگر با تأمل و همکاری با رسانه‌های جمعی.

چاری نیروی انسانی را از مهمترین عامل پیشرفت یک سازمان دانست و گفت: توجه به نیروی انسانی باعث بهره‌وری بیشتر در امور خواهد شد که حفظ منزلت و شأن کارکنان و نیروی انسانی و مدیران و توجه به مسائل رفاهی آنها نیز از دیگر اولویت‌ها است که این امر با همت و تلاش همه کارکنان، کارشناسان و مدیران محقق می‌شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان‌وبلوچستان شایسته‌سالاری و توجه به ایده‌های عالی و پیشنهادات ارزنده برای رسیدن به اهداف عالی شرکت را در پیشرفت شرکت موثر دانست و از همگان خواست تا با ارائه پیشنهادات سازنده و ایده‌های نو همراه و همیار آنها باشند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول