اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت ارشاد خبر داد

راه‌اندازی شبکه اجتماعی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از راه‌اندازی شبکه اجتماعی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

راه‌اندازی شبکه اجتماعی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد صادق افراسیابی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شبکه اجتماعی جشنواره امام رضا(ع) با حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی می‌شود.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در بیان اهداف راه اندازی این شبکه گفت: این شبکه اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ رضوی راه‌اندازی می‌شود و در آن از آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) از جمله، فیلم، عکس، شعر، داستان کوتاه و سایر حوزه‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز فراخوان جشنواره رسانه‌های دیجیتال و وبلاگ نویسی رضوی را از طریق ارسال پوستر برای همه کانون‌های فرهنگی مساجد کشور اعلام کرده است، افزود: همچنین 300 برنامه در مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال ارائه شده و بیلبوردهای این جشنواره نیز از حدود دو هفته پیش در بزرگراه‌ها و خیابان‌ها نصب شده است.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد در ادامه از افتتاح مجتمع‌های 14 گانه دیجیتال امام ضا(ع) در آستانه جشنواره خبر داد و گفت: این خانه‌های 14 گانه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

افراسیابی در ارتباط با فراخوان‌های ارائه شده، گفت: در حوزه نرم‌افزارهای رسانه‌ای، وبلاگ، پایگاه‌های اینترنتی، تلفن همراه، نرم‌افزارهای دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای فراخوان داده‌ایم که با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال افزود: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال تا سقف 100 میلیون تومان حمایت مالی برای این کار تخصیص داده است.

افراسیابی ادامه داد: نرم‌افزارهای تلفن همراه و سرگرمی‌های دیجیتال نیز در مرکز رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی شده است همچنین این مرکز بیش از 3 پورتال در رابطه با جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) راه‌اندازی کرده که پورتال شمس توس را در اختیار جشنواره امام رضا(ع) قرار داده است.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد تصریح کرد: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با افتتاحیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و دهه کرامت بر پا می‌شود و تا روز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول