اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‌های متعدد مسئولان

مرز شلمچه به روی زوار عتبات عالیات عراق باز شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: مرز شلمچه به روی زوار عتبات عالیات عراق باز شد.

مرز شلمچه به روی زوار عتبات عالیات عراق باز شد

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به دلایل مختلف از سوی کشور عراق، زائران از سوی مرز شلمچه قادر به تردد برای زیارت عتبات عالیات نبوده و دو، سه روزی را در مرز شلمچه متوقف شدند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و تماس مسئولان استانی و شهری از روز پنج‌شنبه مرز باز شده و تردد زائران با هیچگونه مشکلی در حال انجام است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس تصریح کرد: در این زمینه استانداری خوزستان و معاونت سیاسی ـ انتظامی همچنین دیگر مقامات استانی همه تلاش خود را برای رفع مشکل زائران ایرانی انجام داده و آن را مرتفع کردند.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مردم خرمشهر است و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستیم.

سامری با بیان اینکه با توجه به قرار داشتن در نیمه شعبان بسیاری از مردم از جای جای ایران اسلامی علاقمند به سفر به عتبات عالیات کشور عراق بودند، اظهار کرد: با اینکه زوار چند روزی را در مرز شلمچه در انتظار تردد ماندند اما این مشکل با مذاکره و تدابیر اندیشیده شده حل شد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول