اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند از انتصاب معاونان پروازی بپرهیزد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند از انتصاب معاونان پروازی بپرهیزد و از نیروهای بومی و مدیران استانی برای پیشبرد اهداف منطقه کمک بگیرد.

مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند از انتصاب معاونان پروازی بپرهیزد

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان با اشاره به انتخاب محبت رئیس به‌عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: شهرستان آبادان در بخش‌های اجتماعی بسیار مغفول مانده و نیازمند توجه جدی مسئولان شهری، استانی و ملی است.

وی افزود: این منطقه با وجود برخورداری از منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، پتروشیمی، آب‌های آزاد و ... می‌تواند در امر توسعه و آبادانی همچنین اشتغالزایی خیلی مؤثرتر عمل کند و شهروندان را در حذف معضلات منطقه یاری رساند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار ما از مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند این است که تمام توان خود را وقف رفع مشکلات موجود شهروندان کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

وی اضافه کرد: همچنین از مدیرعامل جدید این سازمان می‌خواهیم که معاونان و نیروهای جدید خود را از افراد بومی منطقه و مدیران استانی انتخاب کند و از انتصاب معاونان پروازی برای سازمان بپرهیزد.

انصاری خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که پیش از این توسط برخی مدیران منطقه آزاد اروند در منطقه شکل گرفت به عقب‌ماندگی و متوقف ماندن عمران شهری کمک به‌سزایی کرد و ما مسئولان و شهروندان دیگر دوست نداریم که خاطرات تلخ گذشته تکرار و تداعی شود.

وی همچنین عنوان کرد: مدیران این سازمان با تلاش و همت خود باید امکانات و رفاهیات را برای شهروندان آبادانی و خرمشهری به ارمغان بیاورند و با عملکرد صحیح، از ضرر رسانی به خود و شهروندان جلوگیری و ممانعت کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین با آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید این سازمان گفت: امیدواریم با تعامل مضاعف مسئولان شهری با مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولی چشمگیر و بزرگ در بخش‌های مختلف شهرهای آبادان و خرمشهر باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول