اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

سفر منتخبان ملت به شلمچه تجدید پیمان با شهدا بود

خبرگزاری فارس: منتخب مجلس نهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه گفت: سفر برخی منتخبان ملت در چند روز اخیر به مناطق عملیاتی به خصوص شلمچه در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا بود.

سفر منتخبان ملت به شلمچه تجدید پیمان با شهدا بود

حجت‌الاسلام سید‌علی محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار داشت: شلمچه به فرموده امام راحل واقعا قطعه‌ای از بهشت بوده که لازم است مقصد نخست سفرهای مسئولان و نمایندگان مجلس باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: امسال در یک اقدام خوب و پسندیده تعدادی از منتخبان ملت در مجلس نهم برای نخستین بار در این مکان معنوی گرد هم آمده‌اند که در نوع خود اقدامی بی‌نظیر بود.

بزرگواری به اهداف این سفر اشاره کرد و گفت: در این سفر تجدید پیمانی با شهدا و راه و آرمان‌های آنها شد و همین که منتخبان ملت توانستند از نزدیک با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند.

منتخب مردم در مجلس نهم تصریح کرد: برای نمونه نمایندگان زاگرس‌نشین با یکدیگر از نزدیک آشنا شدند و احتمال شکل‌گیری فراکسیون زاگرس‌نشینان در مجلس آینده وجود دارد.

بزرگواری به سخنرانی حداد عادل در این نشست اشاره کرد و گفت: قرار بود آیت‌الله موسوی جزایری در این نشست سخنرانی داشته باشند که به دلیل دیر رسیدن ایشان، آقای حداد عادل از چهره‌های شناخته شده و مورد اعتماد نظام به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول