اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قزوین:

شلمچه قطعه‌ای از بهشت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس همچون نگینی در کشور ما می‌درخشند و شلمچه نیز قطعه‌ای از این بهشت است.

شلمچه قطعه‌ای از بهشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) سرهنگ مهدی طاهرخانی اظهار کرد: مناطق عملیاتی دفاع مقدس همچون نگینی در کشور ما می‌درخشد و هر ساله عده زیادی از مردم را به سمت خود جذب می‌کند.

وی افزود: امروز در این مکان مقدس شاهدیم که خانواده‌هایی با طفل کوچک خود و با تمام شرایط نامساعد آب و هوایی و سختی راه در این مناطق حضور پیدا کرده و دلیل این حضور را متبرک کردن فرزندان به این سرزمین مقدس اعلام کرده‌اند.

طاهرخانی در ادامه افزود: شلمچه قطعاً قطعه‌ای از بهشت است، اینجا مکانی است که در زمان دفاع مقدس شهدا هر عملشان را با نام الله و اهل بیت آغاز می‌کردند.

وی یادآور شد: در این اعزام‌ها 100 خانواده شهید در کنار دیگر زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند که خود مایه برکت و افزایش معنویت در بین جوانان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهیدان با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و این بیداری اسلامی که در منطقه به وجود آمده حاصل همین ایثار و جانفشانی‌هاست.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول