اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

برگزاری یادواره آزادگان پاسخگوی گوشه‌ای از رشادت‌های آنها نیست

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی و سیاسی استاندار خراسان‌رضوی گفت: برگزاری یادواره آزادگان پاسخگوی گوشه‌ای از رشادت‌های آنها نیست.

برگزاری یادواره آزادگان پاسخگوی گوشه‌ای از رشادت‌های آنها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های که با عنوان یادواره آزادگان در 8 سال دفاع مقدس برگزار می‌شود به نوعی پاسخ مثبتی به رشادت‌های ایثارگران و آزادگان نیست ولی به گونه‌ای بخش ناچیزی از حمایت‌های ما نسبت به آزادگان است و یادآور دوران سخت جنگ و روزهای شیرین آزادی آزادگان است.

غفاری با توجه به ارزش کار آزادگان و رشادت‌های آنان در 8 سال دفاع مقدس، افزود: کار ما در مقابل کار آزادگان حتی لحظه‌ای قابل قیاس نیست رشادت‌های آزادگان در 8 سال دفاع مقدس و دفاع از خاک ایران بسیار پر ارزش است که پاداشی الهی دارد.

معاون امنیتی سیاسی استاندار ادامه داد: مراسمی که برای جانبازان، ایثارگران و آزادگان هر ساله تدارک دیده می‌شود و برگزار می‌گردد به نوعی پیام تبریک و قدردانی از این عزیزان است و ما هر ساله با توجه به توان خود از آنها تشکر می‌کنیم.

وی افزود: جامعه باید بداند که آنهایی که ایثار کرده‌اند و همه چیز خود را برای این دفاع از خاک میهن خود داده‌اند هرگز از یاد ما خارج نمی‌شوند و روز به روز یاد این عزیزان برای ما و ایران اسلامی پررنگ‌تر می‌شود.

معاون امنیتی سیاسی استاندار افزود: با توجه به حضور آزادگان و ایثارگران و تعداد آنها در ایران اسلامی به همگان ثابت می‌کنیم ما در راه اسلام تا آخر ایستاده‌ایم و تا آخر ادامه می‌دهیم و اگر دوباره از مادر متولد شویم همین راه را در پیش خواهیم داشت و پیرو امام و رهبر معظم ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ع20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول