اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

ایجاد اشتغال برای خانواده‌های آزادگان یکی از وظایف مهم مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: زمینه اشتغالزایی برای خانواده آزادگان در حال فراهم شدن است و این یکی از وظایف مهم مسئولان در قبال آزادگان و خانواده‌های آنان است.

ایجاد اشتغال برای خانواده‌های آزادگان یکی از وظایف مهم مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در آیین تجلیل از آزادگان شهرستان دشتی با بیان اینکه آزادگان یادگاران هشت سال نبرد مقدس هستند اظهار داشت: آزادگان با استقامت در سلول‌های رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی حیثیت و اعتبار بخشیدند.

وی جمع‌آوری خاطرات آزادگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما معتقدیم خاطرات آزادگان باید به نسل آینده منتقل شود زیرا اثربخشی و اهمیت آن کمتر از رویدادهای جبهه و جنگ نیست.

هاشمی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی که در سال گذشته در مراسم تجلیل از آزادگان به ‌عمل آمد بنا بر این شد تا آزادگان خاطرات خود را جمع‌آوری و به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل دهند اما این امر محقق نشد.

وی خطاب به آزادگان گفت: شما نیاز به تمجید و تعریف ندارید اما بدون شک و تردید نسل‌های آینده نیازمند این خاطرات شما هستند زیرا وقتی خاطرات شما به آیندگان منتقل شد به میزان جرأت، جسارت، شجاعت و ایمان آنان نیز افزوده می‌شود.

نماینده ارشد دولت دهم در دشتی تصریح کرد: امروز این بیداری اسلامی که در پهنه گیتی می‌بینید موجب اضمحلال دشمن شده است و آزادگان نیز باید همچون گذشته در تمام صحنه‌ها به ویژه در مسائل سیاسی در حمایت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضور داشته باشند.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: زمینه اشتغالزایی برای خانواده آزادگان در حال فراهم شدن است و این یکی از وظایف مهم مسئولان در قبال آزادگان و خانواده‌های آنان است.

امام جمعه خورموج نیز گفت: آزادگان افتخار و عزت ملت هستند و با رشادت خود نشان دادند که از وفاداران راستین به نظام و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: آزادگان مجاهدان در راه خدا هستند و تقارن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی با آخرین روزهای ماه رمضان به فال نیک می‌گیریم و خدا را سپاسگزاریم.

وی یادآور شد: تعدادی توفیق حق پیدا کردند و به شهادت رسیدند و تعدادی عضوی از بدن خود را تقدیم کردند و راه ابوالفضل(ع) را در پیش گرفتند و تعدادی هم دورانی را در اردوگاه‌های دشمن مقاومت و به سر بردند و این‌ها راه حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) را در پیش گرفتند.

اکبر دشتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی نیز از افتتاح گلزار شهدای روستای چاوشی شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: مبلغ 40 میلیون تومان برای این گلزار اختصاص یافته است.

در پایان این مراسم از 34 آزاده شهرستان دشتی تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول