اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

روز ورود آزادگان باید زنده و جاودان بماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل گفت: روز ورود آزادگان از ایام غروآفرین و درخشان تاریخ اسلام بوده و باید برای همیشه دوران جاودان و زنده نگه‌داشته شود.

روز ورود آزادگان باید زنده و جاودان بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آزادگان کشور به عنوان اسطوره‌های استقامت، پایداری، آزادگی و ایمان یاد کرد و اظهار داشت: گرچه تمامی عرصه‌های دفاع مقدس برای ملت ایران اسلامی سراسر حماسه و افتخار است اما استقامت بی‌مانند فرزندان این ملت غیور در چنگال دژخیمان بعثی عرصه‌ای بسیار خاص و قابل تأمل است.

وی ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به آغوش مهرپرور و پرمحبت مردم میهن اسلامی افزود: صبر و بصیرت دو شاخصه بی‌بدیل و مهمی است که در آزادگان به عنوان غیورمردان ایران اسلامی تجلی یافته است که این دو ویژگی اساسی همان چیزی بود که چشم فتنه و فتنه‌گران را کور کرده و همواره در انتخاب راه صحیح و سعادت تأثیر فراوانی دارد.

امام جمعه آران و بیدگل آزادگان را الگوهای کامل مقاومت و جوانمردی برای نسل جوان امروز دانست و تصریح کرد: این عزیزان در دوران اسارت خود با بردباری و شکیبایی خود پیام‌های روشن فراوانی را به گوش تمامی مردم جهان رسانده و به دنیا فهماندند ملت فهیم ایران برای حفظ استقلال و دین و ارزش‌های و آرمان‌های والای خود از سخت‌ترین شکنجه‌های دشمنان نیز ترسی به دل راه نمی‌دهد.

موسوی آزادگان را افتخارات کشور و مجاهدات آنان را برگ زرینی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواند و تأکید کرد: باید جایگاه این عزیزان همواره در جامعه ارج نهاده شده و یاد و خاطرات آنها نیز جاویدان بماند.

وی در پایان از خداوند منان برای تمامی آزادگان و مجاهدان و تلاشگران عرصه‌های مختلف آرزوی توفیق و مسئلت کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول