اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب با حضور بیش از 1000 هوادار در عضدی رشت

تمرین تیم داماش قبل از بازی با پرسپولیس برگزار شد

خبرگزاری فارس: آخرین تمرین تیم فوتبال داماش گیلان برای دیدار مقابل پرسپولیس تهران با حضور بیش از یک‌هزار هوادار این تیم در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

تمرین تیم داماش قبل از بازی با پرسپولیس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پس از کش و قوس‌های فراوان برای تغییر مکان بازی داماش گیلان و پرسپولیس تهران، سرانجام امروز در جلسه‌ای در استانداری گیلان مقرر شد تا بازی این دو تیم در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شود.

تمرین تیم فوتبال داماش ساعت 8 امشب در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.

در جریان خروج بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس هواداران تیم داماش به رسم مهمان‌نوازی به تشویق تیم پرسپولیس تهران پرداختند.

شهرام قویدل مالک باشگاه داماش گیلان در جریان برگزاری تمرین تیم داماش گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ورزشگاه سردار جنگل مشکلات فراوانی دارد، اظهار کرد: ورزشگاه سردار جنگل به هیچ عنوان از شرایط استاندارد برای برگزاری یک مسابقه برخوردار نیست و بحث ما چمن طبیعی یا مصنوعی نیست چراکه بازیکنان ما در هر دو شرایط تمرین کرده‌اند و آنچه موجب نگرانی شد، امنیت ورزشگاه سردار جنگل بود.

وی ادامه داد: راه‌های منتهی به ورزشگاه به هیچ عنوان مناسب نیست ضمن اینکه جای پذیرایی از مهمانان نیز شرایط مطلوبی ندارد.

مالک باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه به دلیل انجام تعمیرات امکان حضور دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه سردار جنگل رشت وجود نداشت، افزود: به همین دلیل حتی ممکن بود بازی به صورت مستقیم پخش نشود.

وی بیان کرد: جایگاه خبرنگاران در حال تعمیر بوده و اطراف ورزشگاه نیز به دلیل بازسازی و تعمیر پر از سنگ و کلوخ است.

تمرینات منظم امشب تیم داماش زیر نظر سرمربی تیم امید هرندی و دیگر اعضای کادر فنی در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

تیم داماش گیلان با تکیه بر کادر فنی و بازیکنان توانمندش امیدوار است با پیروزی در این هفته نتیجه دیدار هفته چهارم در کرج را جبران کند و با دست پر از میدان عضدی رشت در هفته پنجم خارج شود.

حضور بی‌شمار هواداران داماش گیلان در عضدی رشت عاملی مهم و اساسی در کسب نتیجه مطلوب در این دیدار است.

غلامعلی رضوانی معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان نیز در جلسه کمیسیون ورزش استان اعلام کرده بود که مسابقه تیم‌های فوتبال داماش و پرسپولیس به دلیل فراهم نبودن پوشش زنده تلویزیونی و محروم شدن بی‌شمار دو تیم از تماشای مسابقه و همچنین نبود بیمه برای هواداران به دلیل عدم عقد قرارداد باشگاه داماش با اداره کل ورزش و جوانان استان، در ورزشگاه شهید عضدی برگزار می‌شود.

یکی از هواداران تیم داماش گیلان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در بازی فردا تمام ورزشگاه مملو از هوادار داماش می‌شود، اذعان کرد: تماشاگران به دنبال پیروزی داماش هستند.

وی افزود: کادر فنی و بازیکنان تاکنون با تمام مسائل کنار آمدند و با غیرت به بازی‌های خود ادامه داده‌اند.

این هوادار گفت: حضور هواداران در تمام تمرینات و بازی‌های داماش پرشور و چشمگیر است و در جریان تمرینات تیم پرسپولیس بی‌احترامی خاصی صورت نگرفت به طوریکه در برخی از موارد به تشویق آ‌نها هم پرداخته شد.

وی از مسئولان و به ویژه کادر فنی داماش که شرایط بازی در ورزشگاه شهید عضدی را فراهم آوردند قدردانی کرد.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 19:10 روز یکشنبه 29 مرداد جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت احمد صالحی و کمک‌های محسن فریمانی و بهرام کیانی به مصاف هم می‌روند.

همچنین تا پایان هفته چهارم فوتبال لیگ برتر تیم داماش گیلان با کسب پنج امتیاز در رده یازدهم جدول و تیم پرسپولیس تهران با کسب چهار امتیاز در رده چهاردهم جدول هجده تیمی قرار دارند.

ا‌نتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول