اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر عنبرآباد خبر داد:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان آذربایجان در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان عنبرآباد گفت: جمعیت هلال اهمر در نقاط مختلف این شهرستان در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی است.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان آذربایجان در عنبرآباد

وحید شاهرخی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در روز قدس اظهار داشت: مردم علاوه بر حضور گسترده در راهپیمایی کمک‌های مالی خوبی به مردم زلزله‌زده کرده‌اند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف شهرستان در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی است.

شاهرخی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا روز عید سعید فطر ادامه دارد، تصریح کرد: مردم شهرستان عنبرآباد می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری هدایای خود را تحویل داده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عنبرآباد نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد از برپایی نمایشگاه عکس و آثار آزادگان در مسجد جامع عنبرآباد خبر داد و اظهار داشت: بیش از 100 اثر از آزادگان به همراه عکس در معرض دید علاقمندان قرار داده شده است.

محمدعلی کریمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در محل مسجد جامع دایر است، ابراز داشت: همچنین نمایش خیابانی با هنرمندی هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد با موضوع حمایت از کودکان فلسطینی در سطح شهرستان برگزار شد که مورد استقبال بی‌نظیر مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول