اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

11 پایگاه‌ کمک‌های مردمی آمل در روز قدس مستقر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: برای جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور 11 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مسیر راهپیمایی روز قدس مستقر می‌شوند.

11 پایگاه‌ کمک‌های مردمی آمل در روز قدس مستقر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رمضان علیپور صبح امروز در نشست با کارکنان این اداره بیان داشت: برای جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی کمیته امداد این شهرستان در مسیر راهپیمایی روز قدس در جمعه این هفته مستقر می‌شوند.

وی افزود: از سه‌شنبه هفته جاری پایگاه مرکزی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان شمال غرب کشور در میدان 17 شهریور این شهرستان مستقر شده که تا پایان ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

علیپور اضافه کرد: همچنین در راهپیمایی روز قدس برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم روزه‌دار و راهپیمایان 10 پایگاه دیگر را در مسیر راهپیمایی از مسجد امام رضا(ع) تا مصلای بزرگ نماز جمعه این شهرستان مستقر کردیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از مردم نوع‌دوست و خیرخواه آملی خواست کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی دریغ نکنند تا در این ماه مبارک اجر اخروی و معنوی بزرگی را برای خود توشه بردارند.

علیپور عنوان کرد: آملی‌ها در همه زمینه‌ها حس نوع‌دوستی و انسان دوستی خود را به نیازمندان و افراد گرفتار بلایای طبیعی به اثبات رساندند.

* راه‌اندازی سامانه هوشمند پرداخت صدقه 4050 در آمل

وی همچنین از راه‌اندازی و فعالیت سامانه هوشمند پرداخت صدقه از طریق شماره ثابت 4050 در این شهرستان خبر داد.

علیپور درباره هدف ایجاد این سامانه اذعان داشت: به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت صدقه از سوی مردم شهرستان این کمیته سامانه هوشمند پرداخت صدقه تلفنی را راه‌اندازی کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل خاطرنشان کرد: پرداخت صدقه تلفنی 4050 بدون پیش شماره بوده و از طریق تلفن ثابت میسر است که مبلغ واریزی برای پرداخت صدقه نیز در قبض تلفن آنها محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به چگونگی و مقدار مبلغ پرداخت صدقه از طریق اپراتور اظهار داشت: تمامی مراحل پرداخت‌ها از طریق اپراتور بازگو شده و مردم خیر در پرداخت صدقه به هر میزان که تمایل داشته باشند آن را انتخاب می‌کنند و مشترکین می‌توانند در هر زمان از میزان صدقه پرداختی خود گزارش بگیرند و در حال حاضر پرداخت صدقه با شماره 4050 از طریق تلفن ثابت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول