اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد

رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین از رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی نیکوکاران در جشن نیکوکاری سال جاری خبر داد.

رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

هدایت صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین میزان کمک‌های نقدی مردم استان قزوین در جشن نیکوکاری امسال را یک میلیارد و چهار میلیون و 25 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: وجوه نقدی تا پیش از عید در اختیار خانواده‌های نیازمند و عائله‌مند زیر پوشش این نهاد در سطح روستاها و بخش‌های مختلف استان توزیع و تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی که هرساله در سطح کشور و در آستانه عید نوروز به صورت نقدی و کالا جمع‌آوری می‌شود افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم استان قزوین بیش از 700 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

صفری رویکرد کمیته امداد در سال 91 را بهره‌گیری از هسته‌های مردمی در کنار مسجد و مدرسه برشمرد و یادآور شد: در سال جاری با همکاری آموزش و پرورش خوشبختانه در 978 مدرسه استان قزوین برنامه جشن نیکوکاری را اجرا کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ انفاق، صدقه و نوع‌دوستی در کشور خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری هرساله با همکاری نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و صدا و سیما در سطح کشور برگزار می‌شود که در قزوین نیز با همکاری این ادارات به نحو شایسته‌ای برگزار شد.

صفری با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری استان قزوین همزمان با سراسر کشور در یک هزار و 907 پایگاه ثابت و سیار برگزار شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد پایگاه 17 پایگاه سیار و 177 پایگاه ثابت با همکاری بسیج، 978 پایگاه با همکاری آموزش و پرورش  و 235 پایگاه با همکاری هسته‌های مردمی بر پا شد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول